Hyvää suklaata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä oot ilmeisesti niitä jotka syö huonosti ja on täysin lihaksettomia.
Ala syömään kunnon ruokaa 2 kertaa päivässä, perunoita, runsaasti proteiininlähteitä, kermapohjaista kastiketta.
Lisäksi runsas aamiainen, sekä välipala ja iltapala koostuen ainakin kolmesta lajista.
Näillä et laihdu. Lisäksi voit napostella pähkinöitä pitkin päivää.

Kaikille ei herkut maistu, mutta energiaa pitää silti saada riittävästi. Ja jos paino pitää suklaalla pitää normaalissa, niin silloin painonlasku ei johdu sairaudesta vaan yksinkertaisesti siitä että syö liian vähän.

Olen oikein tyytyväinen ja onnellinen jos saan päivittäin vähän hyvää suklaata.
Harrastan pilatesta, joten kuvittelisin kroppani olevan ainakin kohtalaisen hyvässä kunnossa.
Olen allerginen perunalle ja pähkinöille mm. enkä välitä mistään kermakastikkeista.
Mikä sä olet arvostelemaan muiden syömisiä.

Olen oikein tyytyväinen ja onnellinen jos saan päivittäin vähän hyvää suklaata.
Harrastan pilatesta, joten kuvittelisin kroppani olevan ainakin kohtalaisen hyvässä kunnossa.
Olen allerginen perunalle ja pähkinöille mm. enkä välitä mistään kermakastikkeista.
Mikä sä olet arvostelemaan muiden syömisiä.
Tällä palstalla kirjoittaa outoja hiippareita. Yksi heistä tunnusti tällä viikolla vain pilailevansa ja trollaavansa.
Toisessa ketjussa persu poistatti viestini, jossa ihmettelin mitä Purra tekee puhujana tilaisuudessa, josta ei mitään ymmärrä.

"E120 - Kokkiniili, karmiinihappo, karmiinit Uutetaan kuivatuista Dactylopius coccus -hyönteisen naaraista. Saa käyttää mm. maustettuun sulatejuustoon, punaisiin hedelmäsäilykkeisiin, hilloihin, hedelmänmakuisiin aamiaismuroihin, makkaraan ja savustettuun kalaan."
Alumiiinilakkaa tuo on, vaikkei kerrota kaikkea. Menee muisti pikkuhiljaa
Tuo nimi hakuun ja katso kuvat

Eilen Yle radio 1 uutisoi, että Angela Merkelin aloitteesta tehty selvitys koronaviruksen alkuperästä on vihdoin julkistettu. Korona karkasi vahingossa tutkimuksen mukaan kiinalaisesta laboratoriosta. Jutut lepakoiden ym. torilla myytävien eläinten levittämästä kulkutaudista voidaan vihdoin unohtaa.

Tällä palstalla kirjoittaa outoja hiippareita. Yksi heistä tunnusti tällä viikolla vain pilailevansa ja trollaavansa.
Toisessa ketjussa persu poistatti viestini, jossa ihmettelin mitä Purra tekee puhujana tilaisuudessa, josta ei mitään ymmärrä.
On täällä outoja juttuja tosiaan. Sitä mäkin olen ihmetellyt. Ja keskustelut ei pysy yhtään aloitetussa aiheessa vaan aletaan kesken kaiken jaaritella jotain ihan muuta.
Käyn välillä ihmettelemässä 😁

just joku sanoi syöneensä sellaisen ja valitti ettei oo ruokahalua! Siinähän on parin päivän hiilarit kerralla
Ai yhes kinuski munkis muka? Mitä tehdä mult löytyy tost vierest salmiakki tikkari tai kaapis ois nyt tekis mieli herkkuu tai jopa jäätelöä😁 mitäs mieltä tikkareist nehän on pieniä ja kestää kauan kun niit imailee. Sit sisältä löytyy vähän salmiakki jauhet jotain bon bon tikkareit rotan rykäisyjä 😊. Hyvin muuten riittänyt makaroonilaatikko 3 päivää tein ison satsin. Huomen paluu arkeen ku sain vermeet pestyä tuli puhdasta jälkee. Et jos aamulla uimaa ja salille tuli paussi siihenkin. Mut minkä jäätelön sä ottaisit jos nyt olisit kaupassa ja mieli tekis?

Eilen Yle radio 1 uutisoi, että Angela Merkelin aloitteesta tehty selvitys koronaviruksen alkuperästä on vihdoin julkistettu. Korona karkasi vahingossa tutkimuksen mukaan kiinalaisesta laboratoriosta. Jutut lepakoiden ym. torilla myytävien eläinten levittämästä kulkutaudista voidaan vihdoin unohtaa.
Kyllähän me se jo heti tajuttiin. Kukaan isokenkäinen ei vaan tohtinut sanoa.
Kiina on mulla boikotissa.

Yhteistyössä