Hyväksi käytettiinkö mua? Asia ainakin ahdistaa ihan oikeasti mua joka ikinen päivä ja yö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annuli"

Vieras
Yritän nyt kertoa asiat mahdollisimman totuudenmukaisesti ja niin kuin minä asiat näen. En halua ketään puolustella tai arvostella jne..

Tapasin siis netissä miehen. Me varmaan joku vajaa kuukausi ensi ihan vaan tekstailtiin, ennen kuin nähtiin. Tekstiviestit olivat todella flirttailevia ja seksuaalisiakin, mutta ei nyt liian. Nissä pysyttiin kuitenkin hyvän maun rajoissa.
Mies lähetteli itsestään kuvia mm. ilman paitaa ja halusi minusta kokovartalokuvia. Toisaalta hän ei ollut nähnyt minusta kuin kasvokuvia, joten oli kai ihan luonnollista, että halusi kokovartalokuvia, koska ei oltu tavattu.

Tavattiin ja juotiin kahvia parisen tuntia ja kaikki meni hyvin. Mä ihastun yleensä aika nopeasti ja toisaalta mulla on vähän huono itsetunto, joten haluan varmaan osittain aina varmistaa, ettei mussa vaan ollut vikaa.

Kaksi kertaa tavattiin muissa merkeissä ja ne oli mun ehdotuksia. Toisaalta jossain vaiheessa mies harmitteli, kun ei ehditä nähdä moneen päivään (lähdin työreissulle) ja välillä vaikutti, että olisi vähän ollutkin kiinnostunut minustakin.

Minä aloitin viestittelyn seuraavana päivänä ja mies pyysi kotiinsa siitä seuraavana päivänä, Olin jonkun 2-3h hänen luonaan ja ihan "normaalisti" meni se kerta.

Sitten alkoi sellainen vonkaaminen: Hän halusi selvästikin vain sitä yhtä. Mä olin varmaan vaan vähän sinisilmäinen ja ajattelin sen johtuvan siitä, että hän on mies, ihastunut muhun ja sitä panettaa. Todellisuus taisi olla vaan se, että sitä ei muuta kuin panettanut.

Menin miehen luo yöksi. Alunperin piti mennä jo iltapäivällä katsomaan leffaa, mutta mies olikin yhtäkkiä jossakin synttäreillä jne, että pääsin vasta joskus 20.00 hänen luokseen. Jos mies olisi ollut minuun ihastunut, niin hän olisi kyllä tullut sovittuna aikana kotiin.
Ilta oli todella painostava miehen puolelta ja oli jatkuvasti siis mussa kiinni ja ei osannut puhua kuin seksikstä. Mä yritin puhua kaikeasta muustakin, mutta miestä ei kiinnostanut ja kaikkeen vastaus oli tyyliin "sulla on ihanat rinnat".
No pantiin yön aikana pari kertaa.

Aamulla yritti vielä lisää ja yritti mua saada "laske nyt edes yöpaidan olkaita vähän"..

No sitten en oikein tiennyt mitä mies ajattelee. Mä kuitenkin halusin vielä ottaa selvää. No mies ei halunnut mun kanssa tehdä mitään, missä ei olisi voinut naida. Esim. ei kiinnostunut lähtemään elokuviin, lenkille jne..
Kävin vielä pari kertaa kahvilla.
Jälleen halusi mut yöksi ja en mennyt ja sanoin, että voin seuraavana päivänä tulla käymään kahvilla. Menin kahville ja mies viimeiseen asti yritti saada seksiä, ei saanut. Siihen loppui miehen mielenkiinto. Vastannut toki, jos jotakin kysyn.

Otanko asian nyt liian raskaasti? Mä tunnen itseni ihan täydeksi idiootiksi, että saan ihan hirveitä itkukohtauksia iltaisin. Oliko tämä nyt niin big deal?
Mua on kusetettu ja mä olin itse niin tyhmä, että annoin höynäyttää itseäni? Miten mä oikeasti voin olla näin helkkarin idiootti?!!!

Mies on edelleen mun FB kaverina. En ole poistanut, koska mietin, että mies silloin ehkä tajuaa "voittaneensa" ja huomaa se, että itsekin tajusin mikä höynäytettävä paska olen?

Ota tästä tapauksesta opiksesi.

Poista ukko vain kokonaan kavereistasi. Ihan turha miettiä enää, mitä hän mahdollisesti ajattelee tai ei ajattele, koska sillä ei pitäisi olla sinulle enää mitään merkitystä. Täydellinen välinpitämättömyys puoleltasi on paras 'voitto', jos sellaista haet.

Kuulostat kovin nuorelta, mutta toivottavasi ensi kerralla näet vaaran merkit jo ajoissa, etkä päästä vonkaavaa miestä noin pitkälle.

Hyväksikäyttö on tuossa yhteydessä kuitenkin aika painava sana. Mies ei kuitenkiin kirjaimellisesti pakottanut sua seksiin? Toisaalta jos hän on ollut kovin päällekäyvä ja ahdistava, niin on tottakai henkistä pakottamista, vaikka ei nyt fyysisesti pakottanutkaan.
Kirjoituksesi perusteella mies on idiootti ja kiitä Luojaasi, ettet moiseen paskaan sekaantunut.

Et sinä mikään idiootti ole. Olit sinisilmäinen, mutta me naiset usein ollaan : ). Et uhrannut kai kovin pitkää aikaa elämästäsi tälle miehelle?
Pää pystyyn. Olet virheistäsi oppinut. Turhaa sä itseäsi syyttelet. Et sinä tehnyt mitään väärin.

Ei nyt voi hyväksikäytöstä puhua, kun itse seksiin suostuit, mutta selvästi mies on halunnut vain seksiseuraa, ei sen vakavampaa. Poistaisin siis kaverilistalta, jos en olisi kiinnostunut seksisuhteesta.

Nyt on poistettu kaverilistalta. Tuli itseasiassa ihan hyvä olo, kun sain pois. Tuttavuutemme keski sen vajaa 3kk ehkä..
Olisin voinut lähteä miehen luota pois, eikä hän olisi kiinni juossut, mutta kai tunnisti minut niin heikoksi, että sanallisella painostuksella saa mitä vaan.

Otat nyt opiksesi. Kaikki me virheitä tehdään. Sinä et ollut se idiootti, vaan mies.

Miehet ehkä ovat enemmän seksin perään, kuin naiset, mutta jos mies on susta oikeasti kiinnostunut, niin kyllä hän on kiinnostunut myös sinun jutuistasi ja haluaa tehdä muutakin.

Seuraavan äijän kohdalla tapailette useammin, varmistat, että häntä kiinnostaa myös sinun muut asiat ja käytte ainakin viisi kertaa treffeillä muualla, kuin kummankaan kotona.

Kirjoitit:

"Jälleen halusi mut yöksi ja en mennyt ja sanoin, että voin seuraavana päivänä tulla käymään kahvilla. Menin kahville ja mies viimeiseen asti yritti saada seksiä, ei saanut. Siihen loppui miehen mielenkiinto. Vastannut toki, jos jotakin kysyn."

Onneksi et antanut. Mies koki todennäköisesti tappionsa tässä. Eli voitit sittenkin itse?

Minä ajattelisin, ettei kyse ole välttämättä ollut miehen puolelta häikäilemättömästä hyväksikäytöstä, tai sen aikeista. Hän on muuten vaan idiootti ja ollut liikkeellä seksinjanoisena, ja sinä, jonka lähtökohdat on olleet eri, löytää parisuhde jossa seksi ei merkitse kaikkea, et vaan ole hoksannut miehen seksi-intoa esim. noista valokuvista huolimatta. Eikä hän välttämättä ole tajunnut painostavansa sua, jos kuitenkin olet lähetellyt vartalokuvia takas niin on luullut että olet myöskin enemmän ulkonäöstä ja fyysisistä jutuista kiinnostunut kuin henkisestä ajatuksenvaihdosta. Painostus on ikävää ja väärin, mutta yrittäisin muistella että se seksi oli varmaan loppujen lopuksi ihan ok, jos olet kuitenkin useammin kuin kerran siihen suostunut. Paska mäihä että olitte eri tavoittein liikkeellä, ensi kerralla parempi rajanveto itselle.

En nyt puhuisi hyväksikäytöstä. Sun hyväuskoisuus ja romanttinen sinisilmäisyys sai kolauksen, ja nyt sitten kaduttaa mihin tuli haksahdettua. Unohda koko juttu mutta ota opiksesi sillä tuon tyylinen treffailu ei sinulle sovi.

Deittipalstalla. Miehen profiilin perusteella hän oli ihan tosissaan matkassa. Mä luotin tyhmänä mieheen heti aluksi ja kerroin hänelle mm. sen, että mut on joskus raiskattu Turkin lomalla. Avauduin paljon hänelle.
Mä olen 25v ja mies oli 35v. Jotenkin ajattelin myös, että kyllä tuon ikäinen mies nyt osaa olla jo ns. aikuinen yms..

Ikävää ja hyvin yleistä: suostuit seksiin saadaksesi emotionaalista hyväksyntää l. motiivisi seksin harrastamiseen oli jokin muu kuin itse seksin haluaminen. Mies oli moraalisesti arveluttava, koska aisti tarpeesi ja käytti sitä joko tahallaan tai tahtomattaan hyväksi. Rikosoikeudellisesti hyväksikäytöstä ei ole kyse, mutta ymmärrän, että koet tulleesi emotionaalisesti hyväksikäytetyksi: et saanut haluamaasi, mies sen sijaan (ilmeisesti) sai.

Onko sinun yleensäkin vaikea puolustaa rajojasi, ilmaista itseäsi jämäkästi ja saada ihmissuhteissasi sitä, mitä itse koet tarvitsevasi? Voisit hyötyä rupattelutuokiosta psykologian ammattilaisen kanssa, etenkin kun kuvaat asian vaivaavan sinua; voisitte pohtia, oletko tolaltasi itse tapahtuneen vai oman toimintasi vuoksi. Suosittelen käyttämään miestä ja tapahtunutta nyt omaksi hyväksesi: opettele suojelemaan itseäsi ja uusia tapoja reagoida ihmissuhteissa/tilanteissa, jotka etenevät toisin kuin koet hyväksi. Onnea matkaan!

• Tykkää
Reactions: DaLin
Mä olen sellainen kiltti,tunnollinen ja kunnollinen naapurintyttö.
Mä itse pyrin aina olemaan rehellinen, avoin ja reilu. Mun pitäisi enemmän ajatella itseäni ja opetella puolustamaan itseäni.
Mietin aina kauheasti sitä, etten vaan satuta toista tai anna väärää kuvaa jne. Mä olen tosi vilpitön ja haluan kaikille hyvää.
Mä en ehkä vaan sitten pysty edes kuvitella, että kaikki eivät ole samanlaisia. Sellaisia, jotka pohtii muiden tunteita tuntitolkulla ollakseen mahdollisimman reilu ja oikeudenmukainen.

Mä siis itse etsin avioliittio, puolisoa, parasta ystävää. Tiedän, että osaan olla kusipää ja tuleva puolisokin joskus raivostuttaa toden teolla ja huonoja puolia on kaikissa. Silti olen sellainen keskustelijatyyppi "vaikeuksien kautta voittoon".

Jos etsisin seksiseuraa, niin mainitsisin siitä heti. Mä itse olen niin tyhmä, että jos mä olisin ollut tuo mies, niin olisin sanonut heti "hei, meistä ei ehkä tule elämänkumppaneita, mutta miten olisi kaverisuhde,johon voisi kuulua seksiä" tms..

Olet oikeassa, että rehellinen pitää olla. Olisi ollut mieheltä reilua sanoa heti alkuun, ettei halua sinusta puolisoa, mutta suostuisitko seksisuhteeseen tms..
Mies ei välttämättä edes tajunnut, että hait ihan eri asioita?

Sulla on huono itsetunto. Mun mielestä sun pitää nyt saada asiat itsesi kanssa kuntoon, ennen kuin jatkat treffailua.
Entäs kun tapaat seuraavan kaksilahkeisen? Onko sinun hänenkin kanssa pakko jatkaa tapailua ihan vaan siksi, että voit todistaa itsellesi, että olet riittävän kaunis ja olisit kelvannut hänelle?

Sun pitää nyt hyväksyä se asia, että kaikki eivät sovi puolisoiksi, eikä edes ystäviksi keskenään. Se ei tarkoita sitä, että sinussa olisi millään tavalla mitään vikaa.

Mä olen samaa mieltä siinä, että sun pitää nyt selvittää asiat itsesi kanssa kuntoon, ennen kuin voit jatkaa deittailua. Muuten homma menee helposti siihen, että takerrut jokaiseen deittikumppaniisi ja haluat jokaiselta jonkin tason varmuuden siitä, että olisit kelvannut heille.
Entäs jos deittikumppani sanoisi heti ensimmäisten treffien päätteeksi "kiitos, mutta ei kiitos" ? Miten pystyisit käsitellä tämän?

Opettele arvostamaan itseäsi. Siitä homma lähtee :) Olet todellakin arvostuksen arvoinen.

Ehkä en ole sitten valmis deittailuun. Voisin kyllä helposti jäädä märehtimään "mikä mussa oli vikana", jos mies ei ekojen treffien jälkeen kiinnostuisikaan. Syömishäiriötaustaisena syyttäisin heti ulkonäköäni.

ihan normaalia haluta seksiä kun tutustuu toiseen. itsekkin sinkkuna ollessani halusin seksiä jos menin jonkun luo kylään tms. miehen luo siis. tapailin ja luonnollisena osana tapailuihin liittyi seksi. koska se oli yksi yhdistävä tekijä juttelun ja muun asioden tekimisten ohella.

Mua huolestuttaa nyt, että sä olet liian herkkä deittipalstoille. Suurin osa niistä miehistä on just tuollaisia, tai siis uskon että livenäkin miehistä suurin osa on vaan seksin perässä, tuurilla joku voi oikeasti olla heti vakavissaan hakemassa pitkäaikaista kumppania.

Ja vaikka sä kuinka laittaisit sinne deitti-ilmoosi ihan mitä vaan, kuten että et hae seksiseuraa ja seikkailua, niin suurin osa on niin lukutaidottomia, ja viis veisaa siitä mitä sä tahdot, että vonkausta ja rahatarjouksia tulet saamaan kuitenkin. Vaikka sun ilmoituksessa lukisi ties mitä nyyhkytarinaa, että olet saanut siipeesi, ei nämä pelimiehet tunne empatiaa sen vertaa, että jättäis sut rauhaan.
Eli siinä mielessä sun on turha sanoa, että "jos olisin hakenut seksiseuraa, olisin laittanut sen ilmoitukseen", se on se ikiaikainen peli, ja eihän se mies usko saavansa sitä pesää olemalla rehellinen aikeistaan.
Jos tosiaan meinaat yrittää uudelleen, niin älä avaudu, ennen kuin suhde on oikeasti alkanut. Ja antamaan sä varmaan silti joudut monet kerrat turhaan, koska ei kukaan nykyaikana odota, oli se sitten vakavissaan tai ei.

ihan normaalia haluta seksiä kun tutustuu toiseen. itsekkin sinkkuna ollessani halusin seksiä jos menin jonkun luo kylään tms. miehen luo siis. tapailin ja luonnollisena osana tapailuihin liittyi seksi. koska se oli yksi yhdistävä tekijä juttelun ja muun asioden tekimisten ohella.

Tottakai. Mutta jos ei ole mitään muuta? Jos keskustelu on aina vaan seksissä ja joka tapaamisen tavoite on saada seksiä?
Jos minä kerron opiskeluhaaveista, niin miehen vastaus on "sulla on ihanat rinnat".
Jos minä yritän kysyä onko miehellä kummilapsia, niin vastuas on "sulla on hyvä perse".

Se ainut kerta, kun minun pyynnöstä, oltiin kävelyllä, niin mies läpsi koko ajan pyllylle ja koko ajan puhui seksistä, tai kertoi jotakin rivoja vitsejä.
Mä yritin kertoa esim. työstäni, tai kysellä miehen asioita, niin ei ottanut kuuleviin korviin.

Kun kerroin raiskauksesta ja siitä, miten iso asia se on mulle edelleen yms, niin miehen vastaus oli "..kurjaa, että joku paska voi tehdä sellaista. Niin hei tuutko huomenna töiden jälkeen yöksi?!?!!! "

Laita tuo kokemusten koppaan, ja opi "virheestä". Itse olen ollut samankaltaisessa tilanteessa, tosin "suhdetta" jatkui pitempää. (Loppui siihen kun sain selville, että mies paneskeli samaan aikaan muita naisia, vaikka vakuutteli minun olevan ainoa. Luotin intuitioon, että kaikki ei ole kohdallaan ja pieni tutkimus: ELI KYLLÄ, luin äijän teksiviestit sen puhelimesta, paljasti, että kulli on huljunnut muissakin paljuissa. Toki en sanonut että luin, vaan lopettelin hommat mahdollisimman tyylikkäästi. Vaikka eihän se oikein ole toisen puhelimeen kajota.. )

nooo, mutta siis aloittajalle: voisi olla hyvä puhuakin ammatti ihmisen kanssa tuntemuksista ja siitä mikä vahvistaisi sinua. Älä huoli, kyllä se sun rinssi jossain on, siihen vaan pitää uskoa :)

[QUOTE="Annuli";27830866]Tottakai. Mutta jos ei ole mitään muuta? Jos keskustelu on aina vaan seksissä ja joka tapaamisen tavoite on saada seksiä?
Jos minä kerron opiskeluhaaveista, niin miehen vastaus on "sulla on ihanat rinnat".
Jos minä yritän kysyä onko miehellä kummilapsia, niin vastuas on "sulla on hyvä perse".

Se ainut kerta, kun minun pyynnöstä, oltiin kävelyllä, niin mies läpsi koko ajan pyllylle ja koko ajan puhui seksistä, tai kertoi jotakin rivoja vitsejä.
Mä yritin kertoa esim. työstäni, tai kysellä miehen asioita, niin ei ottanut kuuleviin korviin.

Kun kerroin raiskauksesta ja siitä, miten iso asia se on mulle edelleen yms, niin miehen vastaus oli "..kurjaa, että joku paska voi tehdä sellaista. Niin hei tuutko huomenna töiden jälkeen yöksi?!?!!! "[/QUOTE]

Nyt huokaiset pitkään ja helpottuneena, ettet hukannut aikaasi tuollaisen idiootin kanssa pidempään, ja lakkaat suremasta ja miettimästä, mikset kelvannut kusipäälle, joka haki vain pildeä.

Yhteistyössä