Hyväksi käytettiinkö mua? Asia ainakin ahdistaa ihan oikeasti mua joka ikinen päivä ja yö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt olet kokemusta viisaampi :) Onneksi tuo kesti vain noin lyhyen ajan. Olisit pahimmillasi voinut haksahtaa peluriin, joka olisi pitänyt sua koukussa vuosia. Unohda juttu :)
<3

[QUOTE="Annuli";27830866]Tottakai. Mutta jos ei ole mitään muuta? Jos keskustelu on aina vaan seksissä ja joka tapaamisen tavoite on saada seksiä?
Jos minä kerron opiskeluhaaveista, niin miehen vastaus on "sulla on ihanat rinnat".
Jos minä yritän kysyä onko miehellä kummilapsia, niin vastuas on "sulla on hyvä perse".

Se ainut kerta, kun minun pyynnöstä, oltiin kävelyllä, niin mies läpsi koko ajan pyllylle ja koko ajan puhui seksistä, tai kertoi jotakin rivoja vitsejä.
Mä yritin kertoa esim. työstäni, tai kysellä miehen asioita, niin ei ottanut kuuleviin korviin.

Kun kerroin raiskauksesta ja siitä, miten iso asia se on mulle edelleen yms, niin miehen vastaus oli "..kurjaa, että joku paska voi tehdä sellaista. Niin hei tuutko huomenna töiden jälkeen yöksi?!?!!! "[/QUOTE]

Hetkinen. Oletko käsitellyt tuon asian ammattiauttajan kanssa? Käytöksestäsi ja reaktioistasi päätellen et. Sun pitää ehdottomasti tehdä se l. opetella puolustamaan itseäsi ja omia rajojasi uudelleen niiden rikkomisen jälkeen ennen kuin kannattaa ajatellakaan "rentoa" deittailua saati netin treffipalstoja.

[QUOTE="Annuli";27830908]Kai mä olen niin pumpulissa kasvanut, että kaikki raadollisuus tuntuu niin uskomattomalta.[/QUOTE]

Tuskin, jos sut kerran raiskattukin on. Lakkaa mollaamasta itseäsi ja opettele suojelemaan pehmeyttä ja hyvyyttä itsessäsi niiltä, jotka käyttävät ominaisuuksia sinua vastaan. Vahvaksi voi tietoisesti kasvattaa itse itsensä.

Raiskauksen olen käsitellyt ammattiauttajan kanssa. Tuo tapahtui mun ollessa 17vuotiaana Turkin lomalla. Kävin silloin lukion koulupsykologilla puhumassa asiasta ehkä noin 6krt.
Asiasta olen jollain tavalla päässyt yli ja se ei paina mun mieltäni enää niin paljon. Välillä enemmän ja välillä ihan unohtuukin.

Haet kumppania, mutta haetko myös itseluottamusta deittailun kautta? Haluat testata kelpaatko, oletko kaunis, oletko riittävän fiksu, oletko mukava, oletko naisellinen?
Mulle tulee nyt vähän sellainen olo, että haet itsetuntoa treffailujen kautta.
Älä nyt oikeasti anna minkään äijien määritellä minuuttasi.
Itsetunto haetaan ihan muualta. Jos sä laitat kaiken tuollaisen varaan, vaarana on, että menetät loputkin itsetunnon rippeet TURHAAN.

[QUOTE="Annuli";27830508]Yritän nyt kertoa asiat mahdollisimman totuudenmukaisesti ja niin kuin minä asiat näen. En halua ketään puolustella tai arvostella jne..

Tapasin siis netissä miehen. Me varmaan joku vajaa kuukausi ensi ihan vaan tekstailtiin, ennen kuin nähtiin. Tekstiviestit olivat todella flirttailevia ja seksuaalisiakin, mutta ei nyt liian. Nissä pysyttiin kuitenkin hyvän maun rajoissa.
Mies lähetteli itsestään kuvia mm. ilman paitaa ja halusi minusta kokovartalokuvia. Toisaalta hän ei ollut nähnyt minusta kuin kasvokuvia, joten oli kai ihan luonnollista, että halusi kokovartalokuvia, koska ei oltu tavattu.

Tavattiin ja juotiin kahvia parisen tuntia ja kaikki meni hyvin. Mä ihastun yleensä aika nopeasti ja toisaalta mulla on vähän huono itsetunto, joten haluan varmaan osittain aina varmistaa, ettei mussa vaan ollut vikaa.

Kaksi kertaa tavattiin muissa merkeissä ja ne oli mun ehdotuksia. Toisaalta jossain vaiheessa mies harmitteli, kun ei ehditä nähdä moneen päivään (lähdin työreissulle) ja välillä vaikutti, että olisi vähän ollutkin kiinnostunut minustakin.

Minä aloitin viestittelyn seuraavana päivänä ja mies pyysi kotiinsa siitä seuraavana päivänä, Olin jonkun 2-3h hänen luonaan ja ihan "normaalisti" meni se kerta.

Sitten alkoi sellainen vonkaaminen: Hän halusi selvästikin vain sitä yhtä. Mä olin varmaan vaan vähän sinisilmäinen ja ajattelin sen johtuvan siitä, että hän on mies, ihastunut muhun ja sitä panettaa. Todellisuus taisi olla vaan se, että sitä ei muuta kuin panettanut.

Menin miehen luo yöksi. Alunperin piti mennä jo iltapäivällä katsomaan leffaa, mutta mies olikin yhtäkkiä jossakin synttäreillä jne, että pääsin vasta joskus 20.00 hänen luokseen. Jos mies olisi ollut minuun ihastunut, niin hän olisi kyllä tullut sovittuna aikana kotiin.
Ilta oli todella painostava miehen puolelta ja oli jatkuvasti siis mussa kiinni ja ei osannut puhua kuin seksikstä. Mä yritin puhua kaikeasta muustakin, mutta miestä ei kiinnostanut ja kaikkeen vastaus oli tyyliin "sulla on ihanat rinnat".
No pantiin yön aikana pari kertaa.

Aamulla yritti vielä lisää ja yritti mua saada "laske nyt edes yöpaidan olkaita vähän"..

No sitten en oikein tiennyt mitä mies ajattelee. Mä kuitenkin halusin vielä ottaa selvää. No mies ei halunnut mun kanssa tehdä mitään, missä ei olisi voinut naida. Esim. ei kiinnostunut lähtemään elokuviin, lenkille jne..
Kävin vielä pari kertaa kahvilla.
Jälleen halusi mut yöksi ja en mennyt ja sanoin, että voin seuraavana päivänä tulla käymään kahvilla. Menin kahville ja mies viimeiseen asti yritti saada seksiä, ei saanut. Siihen loppui miehen mielenkiinto. Vastannut toki, jos jotakin kysyn.

Otanko asian nyt liian raskaasti? Mä tunnen itseni ihan täydeksi idiootiksi, että saan ihan hirveitä itkukohtauksia iltaisin. Oliko tämä nyt niin big deal?
Mua on kusetettu ja mä olin itse niin tyhmä, että annoin höynäyttää itseäni? Miten mä oikeasti voin olla näin helkkarin idiootti?!!!

Mies on edelleen mun FB kaverina. En ole poistanut, koska mietin, että mies silloin ehkä tajuaa "voittaneensa" ja huomaa se, että itsekin tajusin mikä höynäytettävä paska olen?[/QUOTE]

Miehet ei vonkaa. Tosimiehen kanssa kaikki tapahtuu itsestään, luonnostaan.
Älä kutsu tuollaisia vonkapellejä miehiksi, pliis.

[QUOTE="Annuli";27830866]Tottakai. Mutta jos ei ole mitään muuta? Jos keskustelu on aina vaan seksissä ja joka tapaamisen tavoite on saada seksiä?
Jos minä kerron opiskeluhaaveista, niin miehen vastaus on "sulla on ihanat rinnat".
Jos minä yritän kysyä onko miehellä kummilapsia, niin vastuas on "sulla on hyvä perse".

Se ainut kerta, kun minun pyynnöstä, oltiin kävelyllä, niin mies läpsi koko ajan pyllylle ja koko ajan puhui seksistä, tai kertoi jotakin rivoja vitsejä.
Mä yritin kertoa esim. työstäni, tai kysellä miehen asioita, niin ei ottanut kuuleviin korviin.

Kun kerroin raiskauksesta ja siitä, miten iso asia se on mulle edelleen yms, niin miehen vastaus oli "..kurjaa, että joku paska voi tehdä sellaista. Niin hei tuutko huomenna töiden jälkeen yöksi?!?!!! "[/QUOTE]
Minusta tässä ei ole kyse hyväksikäytöstä, mutta olet henkiseltä kehitykseltäsi jäänyt jostakin syytä kauas normaalin 25-vuotiaan tasosta. Ulkopuoliselle on ihan selvää, että kyseiseltä mieheltä ei olisi voinut odottaa mitään, muuta sinä silti niin teit. Veikkaan lapsuuden pahoja traumakokemuksia. Olet joutunut turvautumaan sellaisiin ihmsiin, jotka käyttäytyvät huonosti tai ristiriitaisesti ja olet kehittänyt suojakeinoksi sellaisen, että suljet täysin korvat siltä mitä sanotaan ja luotat sokeasti "aikuiseen" eli ts. jättäydyt ihan lapseksi ja et suojele itseäsi yhtään. Luotat vaan, että sinulle tarjotaan mitä tarvitset. Tällaisille ihmisille tulee jatkuvasti vastaan "hyväksikäyttäviä" ihmisiä.

[QUOTE="vieras";27831379]Minusta tässä ei ole kyse hyväksikäytöstä, mutta olet henkiseltä kehitykseltäsi jäänyt jostakin syytä kauas normaalin 25-vuotiaan tasosta. Ulkopuoliselle on ihan selvää, että kyseiseltä mieheltä ei olisi voinut odottaa mitään, muuta sinä silti niin teit. Veikkaan lapsuuden pahoja traumakokemuksia. Olet joutunut turvautumaan sellaisiin ihmsiin, jotka käyttäytyvät huonosti tai ristiriitaisesti ja olet kehittänyt suojakeinoksi sellaisen, että suljet täysin korvat siltä mitä sanotaan ja luotat sokeasti "aikuiseen" eli ts. jättäydyt ihan lapseksi ja et suojele itseäsi yhtään. Luotat vaan, että sinulle tarjotaan mitä tarvitset. Tällaisille ihmisille tulee jatkuvasti vastaan "hyväksikäyttäviä" ihmisiä.[/QUOTE]
Eli hakeudu nyt ammattilaisen pakeille.

Mä yritin kertoa esim. työstäni, tai kysellä miehen asioita, niin ei ottanut kuuleviin korviin. "[/QUOTE]

Heheh, mäkin oon törmännyt samanoloiseen sankariin. :D Nyt se jaksaa jo naurattaa, kun olen naimisissa kunnon miehen kanssa ja onnellinen. Neuvoni olisi, että jätä kyseinen urpo omaan arvoonsa ja katse eteenpäin!

Sen verran pitää vielä muistella, että kyseinen mies otti nokkiinsa kun kerroin, etten näe tapailussamme mitään järkeä, koska olemme niin erilaisia. (= Minä yritän keskustella ja hän puhuu tisseistä...) Hän oli todella loukkaantunut ja piti minua nirppanokkana, jolle ei kelpaa kukaan. Mielestäni jokainen ihminen ansaitsee kumppanin, joka on kiinnostunut toisesta ihmisenä eikä pelkästään "ulkoisista avuista".

Vuotta, paria myöhemmin hän kysyi minua kaveriksi facebookissa ja jossain mielenhäiriössä hyväksyin hänen kaveripyyntönsä. Eiköhän tämä tauno kysynyt minua elokuviin ja kun kieltäydyin kohteliaasti kiireisiin vedoten (joita oli oikeastikin) niin hän poisti minut kaverilistaltaan. Ehheehehehelevetti :D

Muuten olen kyllä ihan aikuinen, mutta voitte olla oikeassa, että olen jossakin kohtaa jäänyt teinin tasolle, mitä tulee itsensä suojelemiseen.
Aika jännää, että nämä asiat vaan aukenevat mulle nyt. Mä en ole jotenkin osannut suojella itseäni. Mä olen itse niin lojaali muita kohtaan ja ajattelen ensin toisen tunteita ja sitten omiani, joten mulle on vaan niin käsittämätöntä, että joku muu voi olla niin häikäilemätön.
Mä toisaalta olen myös kovin tunnollinen ja kunnollinen, joten en osaa edes ajatella, että joku hakee jotakin panoseuraa, vaikka ilmoituksessa luki nimenomaan, että etsii elämänkumppania ja puolisoa. Ainahan on näitä suoria seksiseurailmotuksia tai sitten sitä haetaan joltakin erilaiselta sivustolta, baarista jne..

Vasta jälkeenpäin mun silmät on kunnolla auennut. Toki mä jossain vaiheessa (kun vielä tapailtiin) hoksasin, missä mennään ja siksi päästinkin irti tästä touhusta.
Me jossain vaiheessa sovittiin, että ollaan kavereita ja mä psyykkasin miestä (hänellä oli joku iso huoltajuuskiista menossa) TODELLA paljon ystävänä. Todellisuudessa mies vaan pelleili mun kanssa koko ajan...

Mies myös keksi kaikenlaisia nyyhkytarinoita, joilla yritti vedota mun tunteisiin. Esim. kertoi miten saa paniikkikohtauksia kun on niin paha olla ja vaikea elämäntilanne ja on silloin tällöin ottanut paniiikkikohtaukseen lääkkeitä jo teinistä..
ONNEKSI mulla tässä vaiheessa hälytyskellot soi ja tajusin kysyä ihan pokkana, että minkä merkkisiä lääkkeitä hän syö ja mies ei osannut vastata.
Jos on vetänyt 20v lääkettä ja ei tiedä mikä lääke se on niin.......

Mua vaan joka ikinen päivä ja etenkin yö vaivaa tämä asia. Tunnen olevani niin täysi idiootti ja hyväksikäytetty.
Eniten ärsyttää se, että mies on ehkä koko ajan tiennyt, miten helppo mä olen ja "naureskellut" mulle..

Kuten moni jo sanoikin, sinua käytettiin emotionaalisesti hyväksi. Jos et pääse yli asiassa, niin ammattiapu olisi paikallaan.
Mutta et sinä mikään idiootti ole. Älysithän mm. tuon paniikkikohtausjutun kohdalla, että joku ei natsaa?

Kyse ei ole rikosoikeudellisesti hyväksikäytöstä, vaan siitä että miehet ovat yleensä seksin perässä. Tämän useimmat naiset tietävät - varmaankin myös omiin kokemuksiinsa nojaten.

Yhteistyössä