[QUOTE="Annuli";27830866]Tottakai. Mutta jos ei ole mitään muuta? Jos keskustelu on aina vaan seksissä ja joka tapaamisen tavoite on saada seksiä?
Jos minä kerron opiskeluhaaveista, niin miehen vastaus on "sulla on ihanat rinnat".
Jos minä yritän kysyä onko miehellä kummilapsia, niin vastuas on "sulla on hyvä perse".
Se ainut kerta, kun minun pyynnöstä, oltiin kävelyllä, niin mies läpsi koko ajan pyllylle ja koko ajan puhui seksistä, tai kertoi jotakin rivoja vitsejä.
Mä yritin kertoa esim. työstäni, tai kysellä miehen asioita, niin ei ottanut kuuleviin korviin. "[/QUOTE]
Heheh, mäkin oon törmännyt samanoloiseen sankariin.

Nyt se jaksaa jo naurattaa, kun olen naimisissa kunnon miehen kanssa ja onnellinen. Neuvoni olisi, että jätä kyseinen urpo omaan arvoonsa ja katse eteenpäin!
Sen verran pitää vielä muistella, että kyseinen mies otti nokkiinsa kun kerroin, etten näe tapailussamme mitään järkeä, koska olemme niin erilaisia. (= Minä yritän keskustella ja hän puhuu tisseistä...) Hän oli todella loukkaantunut ja piti minua nirppanokkana, jolle ei kelpaa kukaan.
Mielestäni jokainen ihminen ansaitsee kumppanin, joka on kiinnostunut toisesta ihmisenä eikä pelkästään "ulkoisista avuista".
Vuotta, paria myöhemmin hän kysyi minua kaveriksi facebookissa ja jossain mielenhäiriössä hyväksyin hänen kaveripyyntönsä. Eiköhän tämä tauno kysynyt minua elokuviin ja kun kieltäydyin kohteliaasti kiireisiin vedoten (joita oli oikeastikin) niin hän poisti minut kaverilistaltaan. Ehheehehehelevetti