M
mielipiteitä!!
Vieras
olen mies ja parisuhteessa naisen kanssa,asumme erilleen ja hän välittää ja pitää minusta kovasti.muutenkin menee kyllä hyvin.ongelmana onkin se että hänelle tulee sillointällöin viestejä entisiltä,tyyliin mitä kuuluu ja mitä teet ja yksi on enenmmän ongelmana jonka kaa hänellä oli suhde noin 2-3kk ja se mies jätti hänet ja kun nyt muutaman kerran on viestiä tullut niin kyllä hän sen sanoo ja ei vastaa mutta vastasi kerran että seurustelen todennäköisesti pitkään ja sanoi mulle että voin vastata puhelimeen jos hän soittaa,ei onneksi soittanut ja en olisi vastannut.samana iltana mentiin juhlimaan ja tuli puhetta siitä miehestä ja sanoin että jos näkyy niin et kai minun aikaan juttele mutta kiivastui hiukan ja sanoi että mitä se haitta,en tiedä teistä mutta en halua tavata sellaista henkilöä ja se ei liity mustasukkaisuuteen vaan uhkaan koska sillä miehellä on selvästi jotain aikomusta ei muuten oteta yhteyttä ja kun hän oli jo aikaisemmin sen ilmoittanut.eli miksi luvata vastata puh..ja kuitenkin halu puhua hänen kanssaan,siinä olisi tuntenut itsensä tyhmäksi,eli pieni ristiriita mielestäni.ja kun yritin selittää niin kirjoitin viestejä varmaan romaaninverran ja hän ei tajunnut mitä tarkoitan,myönti kyllä että onhan tuossa ristiriita.en todella tahdo että ei saisi ystäviä tavata mutta onko minunkin pakko tavata ex-poikakaveria josta ei ole edes pitkä aika,erosta.kyllä itse tunnen uhkaa ja minulle on tapahtunut kerran aikaisemminkin samankaltainen juttu kun aloitettiin silloisen kanssa niin samantien kuvioon ilmestyi entinen ja olivat olleet vuoden erossa mutta kuuli minusta niin alkoi yhteydet lisääntymään ja se olikin lopulta molemminpuolista ja sitten se tarjoutui jo kissanvahdiksi mutta lopulta herättyäni oli pakko lähteä pois,ei muu auttanut.eli kyllä tiedän mistä puhun ja ole puhunut myös nykyisenkin kanssa mutta ei vaan ymmärrä näkökantaani,pakosti tässä tulee vainoharhaiseksi.