En ala vänkkäämään tästä tämän enempää. Olen esittänyt yhden näkökulman lisää (tai toistanut samaa kuten näissä topikeissa tahtoo nämä asiat mennä). Kiitän ja menen muualle, koska asiani olen varmaan tehnyt selväksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puhut asiaa ja asian vierestä, asiaa on: Biologisesti homot ei saa lapsia...Siitä nimenomaa. Mikä on oikein. Ja juuri siitä, miltä lapsesta tuntuu. Onko se jotenkin vähemmän oikein? Biologisesti perimältään kahden homoparin lapsesta ei voi tulla (ainakaan vielä) jälkeläistä. Sen sijaan vanhemmuuden kautta näin on, eikä sitä voi muuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591287:Puhut asiaa ja asian vierestä, asiaa on: Biologisesti homot ei saa lapsia...
Väärin: Ei vielä...
Eli ei vielä, koska Laki ei niin sano, eli laki on tärkeämpää kuin biologisuus?
Miten homot saavat lapsia biologisesti, onko miehilläkin jo kohtu? Entä onko Lesboillakin jo penis, josta tulee aitoa spermaa? :OKyllähän homot ja lesbot saavat jatkuvasti biologisesti lapsia, hassu. Tjeu: muumimuki.
No lesbonaisen ja homomiehen jälkeläisiä on olemassa. Eivätkö ne silloin ole biologisia lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591327:Miten homot saavat lapsia biologisesti, onko miehilläkin jo kohtu? Entä onko Lesboillakin jo penis, josta tulee aitoa spermaa? :O
Sinä kaipaat selvästikin biologian tunteja samoin kuten äidinkielen tunteja. Jäikö peruskoulu kesken?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591342:Kyse olikin homo miehen ja homo miehen lasten saannista, sekä lesbonaisen ja lesbonaisen lasten saannista, eli nainen+nainen ja mies+mies... Onnistuuko?
Onko sellainen terve vanhempi, joka mammapalstalla ruikuttaa, että jonkun naisen pitäisi tulla auttamaan hänet pois huonosta parisuhteesta? Hyvä roolimalli miehestä? Parisuhteessa elävä nahjus, joka ei saa aikaiseksi lähteä ennenkuin löytää jonkun naisen? Hinttimäistä ennemminkin.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591140:Aika huterilla lähtökohdilla sä oot antamassa lasta vieraaseen kotiin... : /
Kodin saa helposti jokainen, jokainen saa helposti toivotun lapsen, mutta jokainen vanhempi ei ole terve vanhempi... EI EDES HOMOT!!!
Homot voi olla helposti paljon huonompia vanhempia, kuin normaalit heterot, koska heteroparit pystyvät antaa jopa oikean ÄIDIN roolimallin, homot eivät!
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591342:Kyse olikin homo miehen ja homo miehen lasten saannista, sekä lesbonaisen ja lesbonaisen lasten saannista, eli nainen+nainen ja mies+mies... Onnistuuko?
En hyväksy. Ihan vaan siitä syystä, että jos pari menee naimisiin kirkossa niin se on väärin. Ei kirkon tarvitse suostua raamatun vastaan toimimaan. Ja en itse ole uskovainen, enkä kuulu kirkkoon. Mutta minusta vaan on ihan omituista, jos homo haluaa mennä kirkossa naimisiin. Homonhan ei pitäisi edes uskoa raamatun sanaan, koska siellä ei suvaita homoutta. Kertokaa mulle: MIKSI homo haluaa edes mennä kirkossa naimisiin??
eilen illalla koitin kysella sulta etta mita niihin lapsen oikeuksiin sun mielesta kuuluu - tiedan mita niihin on listattu, kuten jo aikaisemmin sanoin, esim. YK'n lastenoikeuksien julistuksessa. Pyysin sinua lisaamaan asioita itse aloittamaani listaan, mutta et lisannyt mitaan. Edelleen puhut lasten oikeuksista - eli jalleen kerran - mita ne ovat?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24591240:Eli ei ole oikea lesbojen lapsi, koska hänellä on myös isä...
![]()
Tämä Elsa Saisio vaikuttaa ainakin terveeltä nuorelta naiselta, vaikka on lesbojen kasvattama.:xmas:
Tämä Elsa Saisio vaikuttaa ainakin terveeltä nuorelta naiselta, vaikka on lesbojen kasvattama.:xmas:
Kuitenkin Jumalan pitäisi rakastaa KAIKKIA, ihan kaikkia. Miksi se ei rakastaisi homoja? Ja tiedän monia uskovaisia homoja.En hyväksy. Ihan vaan siitä syystä, että jos pari menee naimisiin kirkossa niin se on väärin. Ei kirkon tarvitse suostua raamatun vastaan toimimaan. Ja en itse ole uskovainen, enkä kuulu kirkkoon. Mutta minusta vaan on ihan omituista, jos homo haluaa mennä kirkossa naimisiin. Homonhan ei pitäisi edes uskoa raamatun sanaan, koska siellä ei suvaita homoutta. Kertokaa mulle: MIKSI homo haluaa edes mennä kirkossa naimisiin??
Onko todellakin Jeesuksen oppien mukaista tuomita ja hyljeksiä oman yhteisönsä jäseniä, olivat he sitten vaikkapa homoja?