Hyvän yön toivotukset - vieraasta numerosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spunky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Spunky

Vieras
Hei,

Ukolleni on paukkunut normaalia enemmän tekstareita. No, myönnän, luin ne ja löysin tekstiviestiin mieheni kännykästä. Viestissä toivotettiin "hyvää yötä :-) " ja pakkohan minun oli tarkistaa myös lähtevät, ei tekstiviestejä, mutta tuohon numeroon oli heti soitettu tuon viestin saapumisen jälkeen.
Tekstiviesti oli tullut myöhään, 22.30 aikaan, olen itse yleensä jo sängyssä tähän aikaan.

Mitäs nyt. Mies kieltää edes soittaneensa tuohon numeroon, oli kuulema painanut luuria vahingossa, se selittää jäljen ulospäin lähteviin puheluihin. Nainen on kuulema joku "puolituttu".

Olen hieman ymmälläni. Tuohon aikaan illalla laitettu hyvänyön toivotus on aika intiimiä, ja vaikka en suoranaisesti miestäni epäile mistään sivubisneksistä, ihmetyttää ja hämmentää. Miten tähän pitäisi suhtautua?

mistä tiedät, että viestiin oli vastattu välittömästi soittamalla; ei ainakaan minun puhelimesta tuollaista saa selville? Internet on laaja; asutteko itäsaksassa?

Kun lukee viestin ja painaa kaksi kertaa vihreää luuria, ni se on siinä.
Ja edelliselle, sua petetään. Minäkin sorrun joskus kakkosena laittelemaan liikaa tekstareita ja siellä muija hyppii tasajalkaa kotona, kuka laittaa viestiä.... hah, hih, huh, piruakos varattumies haluaa miuta. Terkut kultsu turbolle Lappeenrantaan.

Mun miehelle tuli lomamatkalla viesti "vanhalta" heilalta, ihan harmiton viesti tyyliin mites menee. Mutta se vain oli lähetetty puolen yön jälkeen ja myöhemmin sain kuulla että oli lähettänyt sen työpuhelimesta, ei sekoita näitä viestittelyjään kotipuhelimeen, on ilmeisesti kätevämpää niin... Sattumalta näin viestin ja mies oikein kavahti kun huomasin keneltä viestiä oli tullut. Ei siinä vielä mitään mutta mies oli sitten salaa soittanut kyseiselle ex (muka) heilalleen meidän lomareissulta ja selitykset olivat juuri samanlaiset: en ole soittanut, varmaan on vahingossa mennyt soitto jne. Seuraavana päivänä oli poistanut puhelutiedot kyseisen soiton osalta ja vielä näytti minulle että katso nyt ei siellä mitään puhelua ole ollut. Kuvitteli että asia on sillä kuitattu kun tieto oli poistettu, miten se nyt enää mitään muuttaisi?? En sitten tiedä mikä on koko totuus, sen kuitenkin tiedän että kyseinen muija on aina miehen per.eessä kiinni kun ovat baarissa samaan aikaan jopa silloin kun minä olen paikalla, aika häikäilemätön muija täytyy sanoa.

Homma siis haiskahtaa ja pahasti myös sinun osaltasi. Ei se puhelin itsekseen soittele, tuo näyttää olevan juuri tyylinä että kun halutaan toinen kiinni laitetaan joku "harmiton" viesti että toinen soittaisi takaisin. Se on tavallaan ilmoitus että olisin juuri nyt vapaana jos olet yksin liikenteessä tms. Mun mies ainakin soitti heti tälle vosulle. En ostaisi tuota selitystä että vahingossa on soittanut. Kyllä mies tietää satavarmasti kenelle soittelee ja miksi. Ei ole puhtaat jauhot pussissa nyt.

Siksipä suosittelen sopimaan kohtaamiset etukäteen vain ja ainoastaan s-postilla ettei mene lomareissut piloille eikä vaimon tarvi tasajalkaa pomppia. Paljon sivistyneempää ja hienotunteista. Jos on kakkoseksi ryhtynyt niin on korrektia pitää kiinni sovituista "säännöistä" eikä aiheuttaa turhaa härdelliä vakisuhteelle.

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa:
Siksipä suosittelen sopimaan kohtaamiset etukäteen vain ja ainoastaan s-postilla ettei mene lomareissut piloille eikä vaimon tarvi tasajalkaa pomppia. Paljon sivistyneempää ja hienotunteista. Jos on kakkoseksi ryhtynyt niin on korrektia pitää kiinni sovituista "säännöistä" eikä aiheuttaa turhaa härdelliä vakisuhteelle.

Yksi elämä. Kuka voi sanoa mikä on korrektia? Kakkosenko se pitää kestää nahoissansa? Kakkosenko pitää olla SE sivivistynyt ja hienotunteinen ja suojella ettei vaan mikään mene rakastajan avioliitossa pieleen? Nou way. Pettämiseen tarvitaan kaksi ja siksi myös kakkosen duunannut mies saa myös olla lohduttaja sille kakkoselle. Tukekoon vaan ja pitäköön yhteyttä ihan tekstari malliin.
Kun ja jos muijat ei kestä sitä, niin katsokoon peiliin ja mieheen.
mikä on mennyt pieleen.
Tuollaisten liittojen kesto on max 5v.
Kulissirouva kestää rahalla, kakkonen sydämellä.
Mies vie jne...........

Alkuperäinen kirjoittaja kakkosykkönen:

Yksi elämä. Kuka voi sanoa mikä on korrektia? Kakkosenko se pitää kestää nahoissansa? Kakkosenko pitää olla SE sivivistynyt ja hienotunteinen ja suojella ettei vaan mikään mene rakastajan avioliitossa pieleen? Nou way. Pettämiseen tarvitaan kaksi ja siksi myös kakkosen duunannut mies saa myös olla lohduttaja sille kakkoselle. Tukekoon vaan ja pitäköön yhteyttä ihan tekstari malliin.
mikä on mennyt pieleen.
Mies vie jne...........

luulet vaan olevasi ykkönen. heh. kohta äijä lemppaa sinut ja ottaa uuden kakkosen, jos yrität ottaa liikaa oikuksiasi.

Alkuperäinen kirjoittaja pahis***:

mikä on mennyt pieleen.
Mies vie jne...........

luulet vaan olevasi ykkönen. heh. kohta äijä lemppaa sinut ja ottaa uuden kakkosen, jos yrität ottaa liikaa oikuksiasi.

Ken riskin ottaa ja tarttuu siihen, niin ei muuta ku. Kun mies ottaa minut kakkoseksi, niin tiedän et olen sitä just nyt, kun parempi löytyy hän on luvannut ilmoittaa, ei sitä ole vielä tullut, joten nou hätä. Samoin olen luvannut hänelle, jos elämääni astuu mies joka on minulle enempi, hän tietää sen heti. Tapaamme vain kaksi, kolme kertaa vuodessa, kuitenkin joka päivä olemme puh. tai teksti yhteydessä ja tätä on kestänyt yli 3v. Eli olet väärässä, mies ottaa minut, en minä miestä.

Otitko numerotiedustelusta selvää kenen numero se oli? Numeron saa helposti selville tekstarilla jos se ei ole salainen. Minun exällä oli näitä juttuja paljon joita hän selitti, "ei mitään" ja "ei kukaan". Esim. jos baarissa joku kapsahti kaulaan tervehtien exääni ihan nimellä ja kysyin kuka se oli, niin "ei hän tunne". Ja viimeisenä: aamuyöllä tulee kotiin kännissä parin päivän reissulta ja tekstailee jonkun kanssa. Kun tulen huoneeseen, laittaa kännyn pois ja kun kysyn kenen kanssa tekstaa, niin vastaus on klassinen "ei kenenkään". No mies sammu kesken tekstarin joten minun oli se helppo lukea. Aika intiimiä tekstiä oli näillä kahdella. Soitin numeroon exäni kännykästä, ja ulkomaalainen nainen vastasi iloisesti tervehtien. Laitoin luurin kiinni. Olin pelännyt jotain tällaista, mutta silti oli vaikea uskoa sitä todeksi. Lähetin tekstarit omaan kännykkääni, jotta mies ei voisi väittää ettei niitä olisi.

Parin viikon päästä olin jo allekirjoittanut uuden kämppäni vuokrasopimuksen.

Luin surutta miehen tekstiviestit aina kun hän oli ollut monta päivää juopottelemassa. Ei se ole kuulema laitontakaan, ja saahan tekstarit myös julkaista kirjoissa. Mies tiesi myös että luen, ja siksi hän aina tyhjensi myös puhelutiedot. Onneksi luin, olisin vieläkin tuollaisesssa suhteessa jos en olisi lukenut.

Exäkään ei varmasti mulle kanna kaunaa, nyt sillä on upea, uusi, vertaisensa kumppani. Heh heh.

Ken riskin ottaa ja tarttuu siihen, niin ei muuta ku. Kun mies ottaa minut kakkoseksi, niin tiedän et olen sitä just nyt, kun parempi löytyy hän on luvannut ilmoittaa, ei sitä ole vielä tullut, joten nou hätä. Samoin olen luvannut hänelle, jos elämääni astuu mies joka on minulle enempi, hän tietää sen heti. Tapaamme vain kaksi, kolme kertaa vuodessa, kuitenkin joka päivä olemme puh. tai teksti yhteydessä ja tätä on kestänyt yli 3v. Eli olet väärässä, mies ottaa minut, en minä miestä.

No juu, jos tapaatte jopa kolme kertaa vuodessa, niin voin kertoa, että olette kuin luodut toisillenne. Mistä helkkarista teitä sikiää; jokainen pystyy olemaan hetken enkeli, mutta vastuuta arjesta ja varsinkaan lapsiperheestä ei noilla eväillä oteta. Kaikki kunnia perheenäideille.

Minua suoraan sanottuna ällöttää tuollaiset kaksinaamaiset luuserit joilla ei ole rahkeita olla yhdessä suhteessa kerrallaan vaan on pidettävä onget apajilla uusien saaliiden toivossa. Pitäis olla sen verran kanttia että jos ei kiinnosta olla siinä suhteessa kun on, antais sen olla ja eläisi sinkkuelämää sitten. Ei tarvitsis peitellä puheluita ja tekstareita eikä keksiä typeriä selityksiä milloin mistäkin. Eikö se olis sille pettäjällekin helpompaa sillä tavalla?

Niin, mutta tällaisista luusereista on tietty paljon "jännempää" säätää jotain toisen selän takana kuin tehdä sitä täysin luvallisesti. Ihan tavallinen sinkkuelämä ei tuokaan sitä jännitystä samalla tavalla kun tosiaan saa tehdä ihan mitä lystää ilman että kukaan siitä älähtää. Voi elämän kevät! Pitäisi olla joku petturitutka jolla tunnistais kaikki kusipäät jo etukäteen, ettei vaan sekaantuis sellaisiin idiootteihin. Ne on pelkkiä pinnallisia, lapsellisia, itsekkäitä idiootteja joille toisen ihmisen tunteet ei merkkaa mitään. Tuolla niitä on pilvin pimein liikkeellä, ei paljoa kiinnosta ettiä sieltä seuraa...

En ymmärrä naisia jotka ovat noin juoppojen miesten kanssa...etenkin jos ovat öisin vielä pois kotoa, sehän ilman muuta viittaa siihen että ovat vieraissa.

Onni sinulle että jätit hänet! Itse olisi kerrasta poikki jos olisi yötä pois kotoa, enkä muutenkaan olisi juopon miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Spunky:
Hei,

Ukolleni on paukkunut normaalia enemmän tekstareita. No, myönnän, luin ne ja löysin tekstiviestiin mieheni kännykästä. Viestissä toivotettiin "hyvää yötä :-) " ja pakkohan minun oli tarkistaa myös lähtevät, ei tekstiviestejä, mutta tuohon numeroon oli heti soitettu tuon viestin saapumisen jälkeen.
Tekstiviesti oli tullut myöhään, 22.30 aikaan, olen itse yleensä jo sängyssä tähän aikaan.

Mitäs nyt. Mies kieltää edes soittaneensa tuohon numeroon, oli kuulema painanut luuria vahingossa, se selittää jäljen ulospäin lähteviin puheluihin. Nainen on kuulema joku "puolituttu".

Olen hieman ymmälläni. Tuohon aikaan illalla laitettu hyvänyön toivotus on aika intiimiä, ja vaikka en suoranaisesti miestäni epäile mistään sivubisneksistä, ihmetyttää ja hämmentää. Miten tähän pitäisi suhtautua?

No eiköhän tuo ole aivan selvä juttu. Edelleenkään ei kukaan laita kenellekään viestejä tai ota yhteyttä, jos ei ole näytetty vihreää valoa.

Ja kun joku valitti toisen naisen härskiyttä olla miehen perseessä kiinni baarissa, vaikka tyttöystävä/vaimo on mukana, niin kukahan se siinä itse asiassa härski on?! Ettei vaan ois just se mies, joka antaa puristella persettään oman vaimon aikana. Mikä ihme siinä on, että ihmiset aina yrittävät säilyttää vastuun KOLMANNEN osapuolen niskoilla, kun itse asiassa on hyvin todennäköistä, että juuri se oma kumppani on ensisijainen säätöä ylläpitävä taho.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mistä tiedät, että viestiin oli vastattu välittömästi soittamalla; ei ainakaan minun puhelimesta tuollaista saa selville? Internet on laaja; asutteko itäsaksassa?

Kyllä minun luuriini ainakin tallentuu sekä viestin saapumisaika että viimeisimpien puheluiden soittoajat. Siitähän sen voisi helposti tsekata.

Kyllä se syy on ihan molemmissa, sekä miehessä ja MYÖS siinä toisessa naisessa jos tietää miehen seurustelevan. Ei se mielestäni niin mene, että jos nainen on sinkku saa hän vikitellä kaikkia miehiä, katsomatta siihen onko mies varattu vai ei. Onhan noita sellaisiakin tapauksia missä nainen ei tiedä miehen seurustelevan ja silloin asia on eri, mutta ihmeen paljon tuollaisia naisia löytyy jotka tykkäävät yrittää lankeaako varattu mies hänen pauloihinsa. Ällöttää tuollaisten naisten toiminta!

Mulla oli salarakkaan kanssa sellainen koodikieli noille tekstareille, että oli sovittu esmees että jos tekstaa Tänään treeneihin? niin se tarkoittaa voiko soittaa tai voi soittaa. Kun ei koskaan tiennyt milloin puoliso on lähellä, niin se pitää jotenkin varmistaa ennen soittoa. Noi hyvänyöntoivotukset oli yleisiä myös, jotenkin suloista pistää toiselle ennen unia ajatus, että mielessä olet;)

Enää en rupeaisi kenellekään kakkoseksi, ykkönen on aina ykkönen.

mikä on mennyt pieleen.
Mies vie jne...........

No, vaikka oma kumppani olisi kuinka kamala tahansa, on suhteen toinen osapuoli silti vastuussa omista teoistaan. Huoraamaan ei tarvitse lähteä vaan selvittää ensin asiat kotona ja sitten erota. Antamallasi perustelulla voidaan vaikka tappaa kun "tuo toinen on niin ärsyttävä!".

Koitapa kysyä mieheltäsi, jos saisit katsoa puhelujen kestot. Nehän jää kännykän muistiin. Jos väärään numeroon soitettu puhelu on kestänyt minuutteja, niin ei se mikään väärä nro ole ollut. Jos puhelut on jo poistettu, niin kyllä sekin vähän epäilyksiä herättää. Eihän niitä ole tarpeen "siivota" kuten tekstareita. Tekstarit kun täyttävät muistitilaa.

On kokemusta.. minä olin se aviovaimo joka piti sitä sala-heppua siis. Oli pelisäännöt just noista viestittelyistä ja puheluista. Kaikki menikin hyvin -aikansa. Tämä heppu alkoi "vahingossa" soittaa mulle tyyliin keskiviikkoiltana klo 19 kun olin perheeni kanssa viettämässä koti-iltaa. Puhelimeni alkoi piristä ja kas kummaa kuka siellä soittaa. En vastannut, vaan sanoin miehelleni että siellä on puhelinhäirikkö, tiedän kyllä kuka. Tämä heppu ilmeisesti oli kyrsiintynyt siitä kun ei kyetty enää näkemään tietyistä syistä niin usein.

Itse ratkaisin asian jättämällä pois koko sivusuhteen. Enkä enää ikinä sorru moiseen paskaan. Ja sanon vaan kaikille jotka pitävät jotain sivupeliä, kyllä se ääliö jonkun kerran vielä alkaa "vahingossa" soitella pitkin iltoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Puhelun kesto:
Jos puhelut on jo poistettu, niin kyllä sekin vähän epäilyksiä herättää. Eihän niitä ole tarpeen "siivota" kuten tekstareita.
Kyllä minä siivoan puhelutiedot, jätän vain puhelut niiltä ihmisiltä, joiden kanssa soitellaan lähes päivittäin. Silti mulla ei ole mitään salattavaa, en petä miestäni tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Saara Sivusta:
Kun lukee viestin ja painaa kaksi kertaa vihreää luuria, ni se on siinä.
Ja edelliselle, sua petetään. Minäkin sorrun joskus kakkosena laittelemaan liikaa tekstareita ja siellä muija hyppii tasajalkaa kotona, kuka laittaa viestiä.... hah, hih, huh, piruakos varattumies haluaa miuta. Terkut kultsu turbolle Lappeenrantaan.

Kerro Saara Sivusta, kuka on tämä Turbo Lappeenrannasta? luulen olevan tuttu mies.

Luin surutta miehen tekstiviestit aina kun hän oli ollut monta päivää juopottelemassa. Ei se ole kuulema laitontakaan, ja saahan tekstarit myös julkaista kirjoissa.

aika moni on täällä niin kovasti väärässä. toisen henkilön tekstiviestien ja puhelutietojen lukeminen on todellakin laitonta. siitä on ihan ennakkotapauksia oikeusteitse käsitelty. se että julkaisee omia tekstiviestejään kirjassa, on kokonaan toinen asia.

että jos pokkaa on, niin kyllä oikeusteitse loppuu tekstiviestien kyttääminen aviopuolison luurista. ja tulee vielä kivat rapsut päälle.

Viimeksi muokattu:
aika moni on täällä niin kovasti väärässä. toisen henkilön tekstiviestien ja puhelutietojen lukeminen on todellakin laitonta. siitä on ihan ennakkotapauksia oikeusteitse käsitelty. se että julkaisee omia tekstiviestejään kirjassa, on kokonaan toinen asia.

että jos pokkaa on, niin kyllä oikeusteitse loppuu tekstiviestien kyttääminen aviopuolison luurista. ja tulee vielä kivat rapsut päälle.

Mutta kumpi sitten onkaan moraalittomampaa, lukea toisen tekstiviestejä vai pettää? Mun mielestä pahempi on pettäminen, siitä ne rapsut pitäisi saada! Ja sen jälkeen voidaan puida muitakin asioita oikeusteitse. Tulee siitäkin kivat rapsut päälle, fifty fifty ellei ehtoja ole... et siitä lähetään ... ansionsa mukaan saa kyllä kaikki kun oikeutta jaetaan!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä