Hyvänmielen ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kia"

Vieras
Huomenta palsta!!

Nyt laitetaan uusioperheiden ongelmat, anoppien ruikutukset, ikuiset rahahuolet, vituttavat puolisot ja rumat liikakilot hetkeksi syrjään.

Pysähdytään miettimään ja listaamaan oman elämän hyviä asioita.

Mikä sai sinut viimeksi hymyilemään, mitä asioita et koskaan vaihtaisi pois, miksi oli mukavaa herätä tähän aamuun?

Ja ennen kuin kukaan tulee ammatikseen valittamaan ettei "mun elämässä oo mitään hyvää", niin PASKA PUHETTA. Aina löytyy jotain positiivista. Joo trust me, tiedän että elämä voi olla rankkaa, perseesta, pohjamudissa rämpimistä ja byhyhyy mutta SIITÄ EI OLEKAAN NYT KYSE. Pointtina on unohtaa ikävät asiat ja keskittyä puhtaasti niihin hyviin, sekä ammentaa että jakaa hyvää mieltä, muistaa taas miksi on niin ihanaa olla elossa.

Minä aloitan.

-Mies toi aamulla kahvikupin sänkyyn<3

-Katsottuani Tuulitunnelin, yllätyin iloisesti kilpailijoiden tasosta, odotin jotain vielä hirveämpää :D

-Minulla on hyvä ja vakaa työ

-Vaari soitti eilen, oli todella mukavaa jutella. Kiva kuulla että jaksavat vielä käydä mummon kanssa kaiken maailman riennoissa. Toivottavasti itse jaksan samaan tahtiin vanhana.

-Poltin eilen vain yhden tupakan!

-Kohta saa ruveta suunnittelemaan kukkaistutuksia

-Olen säilynyt melko terveenä läpi tähänastisen elämän

-Pääsin eroon ujoudestani, en panikoi uusissa tilanteissa samaan tapaan kuin ennen, elämä on niin paljon helpompaa ja antoisampaa...

-Muistan lähes aina näkemäni unet, mielestäni ne ovat hirveän antoisia joskin päättömiä:)

-Lempikirjailijani uusin teos saapui viime viikolla, kohta pääsee lukemaan!

Ihanat lapset ovat aina ilo ja onni, lisäksi

DSC_0006_zpsrfpamxjb.jpg

IMG_8503_zpsfptisrh5.jpg

IMG_8379_zpsf5ithrrs.jpg

Muuta en kaipaa

-kaunis aamu
- Hyvä mieli
-hyvin nukuttu yö
- Kiloja on taas karissut, toinen tavoite saavutettu,3 tavoitetta kohti hyvillä mielin
-mies kannustaa ja tukee
- liikuntaa on kiva harrastaa,kun kipuja on vähemmän

Ihanaa maanantaiaamua jokaiselle ! :)

Yhteistyössä