Hyvännäköiset gore-tex kengät?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia?

Vieras
Onkohan teillä vinkkejä mistä löytää hyvännäköiset gore-texit? Laittakaa omia lempparimerkkejänne, itse kun olen ekaa kertaa asialla enkä ole vielä löytänyt mieleisiä. Nahkaisia talvikenkiä on tosi kivoja, mutta entäs nämä muut..
 
Pomer-merkkiset on suht siedettävät, eihän nekään hirveästi housunlahkeen alta näy. Tärkeintä juuri se käytännöllisyys ja sopivat sinne housunlahkeen alle loskakelillä, vaikka yläosassa olisi vaikkapa villakangastakki. Yhdet tilasin hobbyhallista ja nyt oli juuri jossain mainos, tarjoushintaan, joita talveksi ajattelin.. olikohan k-kengässä. Mokkanahkapintaiset.
 
Mulla on Tretornin goretex tennarit syksyyn. SItten on perus Vikingit talveen, ne on kyllä rumat ja isot. Sorelit ostin juuri ja näyttävät paljon kivemmilta ja lupaavat -32 asteen kestävyyden.
 

Yhteistyössä