hyväntekeväisyydestä, minkä näistä luulisit eniten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninttu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninttu83

Vieras
auttavan kehitysmaiden lapsia?
puhdas vesi, rokotukset, terveydenhuolto, ruoka vai koulutus?
täs mietiskelen et mikä heidän mielest ois paras ns.lahja, viime lahjotuksest nii pitkä aika et pitää kyl nyt pitkäst aikaa.
ja sit mihin näistä ns. luotat eniten, unicef, plan, punainen risti?

Kaikkihan nuo on tärkeitä. Lahjoitat ajan kanssa jokaiseen vähäsen niin sillähän siitä ongelmasta pääsee :D Mä olen lahjoittanut ainoastaan KUA:n (kirkon ulkomaanapu) kautta netissä. Kai nuo kaikki ovat ihan luotettavia tahoja =)

sit täs mietin et jos ostas kaikki joululahjat noist verkkokaupoist tai sit yx vaihtoehto ois toi unicef:in pehmeä paketti...tosin kaikki ei välttis tykkää...mut eipähä ois ainakaa mitää turhanpäiväsii tavaroit sit tavallaa...saiko tost mitää selkoo?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
sit täs mietin et jos ostas kaikki joululahjat noist verkkokaupoist tai sit yx vaihtoehto ois toi unicef:in pehmeä paketti...tosin kaikki ei välttis tykkää...mut eipähä ois ainakaa mitää turhanpäiväsii tavaroit sit tavallaa...saiko tost mitää selkoo?

Mun mielestä noi on kivoja lahjoja =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
monet vaa ei luota siihe et rahat menee oikeesee paikkaa, ni sitä mietin et mitä sellane ihminen joka o tota mieltä ni ajattelee jos tollasen lahjan saa..
Niin no: ei noi kyllä kaikille sovi. Kyllä se kuitenkin olis kiva, että lahja miellyttäs saajaa tossakin tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Arew:
Puhdas vesi. Noista mainitsemistasi järjestöistä luotan eniten Punaiseen Ristiin.

mä oon joskus kuullu jostai et punaselle ristille lahjoitetuista rahoista menee vähiten niihin kohteisiin mihin lahjottaa...sitä en tiä et pitääkö paikkansa, mut siit jääny pieni epäilyksen siemen ja en oo sinne aikasemmin ainakaa lahjottanu...

Yhteistyössä