hyvästi tunnelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:xmas:

laitoin olkkariin paaaljon kynttilöitä ja jalkalampun ihan himmeelle. makkariin laitoin vaan yövalon et siel on sellanen hämynen tunnelma ja keittiössä oli vaan tiskipöydän valo ja kynttilä pöydällä.
ajattelin et miehenkin olis mukava tulla kodikkaaseen kotiin..
se tuli sisälle,kysy et mitkäs hemmetin kynttiläbileet sulla tääl on (eli huomas sentään kynttilät :xmas: ) ,riisu paskaset työkuteensa pitkin lattioita,meni keittiöön,laitto valot päälle,puhalsi kynttilän sammuksiin ja alko tekee leipää koska just nyt ei tehny mieli mustaamakkaraa mitä olin sille säästelly....
sit meni olkkariin,räpsäs valot ja telkkarin päälle,katso tekstitvltä otsikot ja painu makkariin,läväs valot päälle (tääl on nyt sekä yöpöydän valo että kattovalo päällä ) ja istu koneelle. tässä se sit istukin koko sen ajan ku mä olin pojan kanssa,tein ruokaa,siivosin, yritin katsoo tuhkimotarinaa,käytiin pojan kanssa saunassa ja laitettiin iltapalaa. :xmas:

valehtelisin jos väittäisin ettei vituta.

Meillä on aivan toisinpäin.. tosin minä kyllä huolehdin että talossa on siistiä ja olenkin sitten lopen väsynyt ja uupunut kun kuitenkin pitää käydä töissä ja joskus jopa ystävilläkin piipahtaa jolloin aina tuppaa venahtamaan ilta.. no sunnuntaina päätä kyllä hiukan kivisti kun menin töihin, töiden jälkeen lopen uupuneena raahauduin Hesburgerin kautta kotiin ja rojahdin sohvalle, kun katsahdin ympärilleni niin havaitsin että olohuoneessa oli valaistuksena vain takkatuli ja lukuisat kynttilät. Seksiä kai olis tehnyt miehellä mieli, mutten jaksanut kuin syödä ne pikasafkat ja alkaa kuorsata sohvalla.

jos mä tulisin kotiin niin et mies olis tääl laittanu takkaan tulen ja sytyttäny kynttilöitä,niin varmaan pyörtyisin ja kopsahtaisin suorilta jaloilta maahan ja viettäisin vuorokauden sairaalassa tarkkailussa aivotärähdyksen varalta :D
ja ehkä mun miehellekin joku tarkkailu olis siin vaihees ihan aiheellinen :laugh:

Jätkä vei jalat suustani B) Juu, voin kuvitella kuinka meilläkin voisi käydä näin. Kyllä mies kuitenkin tykkääkin jos laitan kynttilät palamaan eikä sitten kulu niin sähköäkään, mutta jos tulisi kotiin ja olis himmeä valaistus niin kyllä hänkin voisi noin tehdä. Radion hän napsauttaa kyllä heti kiinni kun kotiin saapuu :D

Ja juu, ymmärrän oikein hyvin ketutuksesi :o

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Noh, mä viime viikolla menin kylään yhden miehen luo. Olohuoneessa vähäinen valaistus ja takassa loimusi tuli. Makuuhuoneessa kynttilä palamassa :whistle: B)

*pyörtyy* :D

Mutta kun se mies ei halua sitoutua eli siinä on todella paha virhe! :kieh: :kieh: :whistle:

Yhteistyössä