Hyvät neuvot nyt tarpeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Webinfo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Webinfo

Vieras
Webinfo täs palstatauon jälkeen terve. Nyt ei piinaa kuumuus. Asunnon lämpötila oli meil 42 ja nyt 23. Ainaski rieputarallaa, keittiönoita ym. Muistavat minut. Mutta ny ystäväni pyysi puolestaan apua. Hän sai aivan ihanan vauvan jokin aika sit. Koliikki vaivaa pientä ja äiti on nii väsyny että meinaa jo vauvan antaa adoptoitavaksi. Jotai vatsalääkettä lääkärit olivat antaneet ja se eikä mikään auta. Oisko kellään koliikki vauvaa ja miten helpotatte pienen oloa? Sylissä kantaminen ei auta. Ottaisinko pienen vähäksi aikaa meille jotta äiti saisi levätä? Oisko siinä ideaa?

itse olisin todella kiitollinen jos joku ottaisi koliikkivauvan hoitoon. ystäväsi on varmasti mielissään tuosta,että saa itse nukkuttua ja levättyä,kun sinää hoidat vauvaa :)

Taidan ottaa vauvan meille vähäksi aikaa. Rakastan lapsia ylikaiken. Äiti on nii väsyny että ei jaksa yhtää enää. Lähdenkin täs käymää puolen päivän aikaan siellä.

Kun otat vauvan luoksesi yksi konsti on että hiero pehmein ja kevyin liikkein vauvan paljasta vatsaa se auttaa ainaskin vähäsen ja olet kyllä ihana jos katsot lasta jonkin aikaa ja annat äidin levätä..sitten nukuta vauva vatsalaan ei missään nimessä selälleen..

Tuossa myös ideaa. Kirjoittelen täs lapulle ylös vinkkejä. Olette niin kultaisia kun annatte vinkkejä. Mutta vauva tulee kyl tänää meille. Äiti antaa sen mielihyvin. Ja niinkaua ku on tarpeen voin pitää sitä meillä. Mies on Aivan mielissään myös.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun otat vauvan luoksesi yksi konsti on että hiero pehmein ja kevyin liikkein vauvan paljasta vatsaa se auttaa ainaskin vähäsen ja olet kyllä ihana jos katsot lasta jonkin aikaa ja annat äidin levätä..sitten nukuta vauva vatsalaan ei missään nimessä selälleen..

Myötäpäivään hierominen.
Jalkojen hellä hieronta ja käden laitto hellästi vauvan pään päälle myös rauhoittavat vauvaa.

Joo. Olen pari vuotta sitten hoitanut serkkuni koliikki vauvaa. Hieronta teki tosi hyvää. Vauvan äiti on vain niin väsyny ettei jaksa itse enää mitää. Olen käynyt koko koliikki ajan auttelemas äitiä. Kaupassa ym. Nyt äiti saa levätä kunnolla tästä päivästä eteenpäin. Hänen mies on paljon kotonta pois töiden takia.

Onhan se raskasta minulle myös mutta minä kyllä ehdin levätä tarpeeksi sitten kun vauva palaa äidilleen. Olen valmis tähän ratkaisuun ja en taatusti kadu päivääkään.

äiti varmasti kiittää sinua jälkeenpäin ja kska äiti on hermostunut niin vauva reagoi hänen hermostuneisuuteensa ja itkee jo siitäkin syystä koska kokee turvattomuuden tunnetta sinula varmasti rauhalliset otteet joten vauvahan saattaa nukkua myös paremmin teilla ja ei ole kärttyinen koska kokee sen turvallisuuden tunteen..

Oletpas kultainen kun autat ystävääsi tuolla tavoin. Onko vauva minkä ikäinen? Meidän pienemmältä loppui koliikki kun se täytti 3kk. Siihen asti oli aika raskasta mutta sitten tyttö muuttui täysin itkuisesta nauravaksi. :heart:

Yhteistyössä