Hyvät neuvot tarpeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Honung harm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Honung harm

Vieras
Nyt ois hyvät neuvot tarpeen. Millä mä saan tuon vauvan nukahtaan illalla? Nukahtaa siis tissille mut heti herää kun nostan omaan sänkyyn. Sitten kun herää niin vaatii taas päästä tissille. Jälleen nukahtaa siihen mut herää kun siirrän. jne... Joo ja ei uskois että on jo kolmas lapsi :D Kaks aikasempaa nukahti aina nätisti.

Meillä oli kans kolmosella sama homma. Ensin yritin sitä siirrellä ja nostella, mutta lopulta annoin nukkua vieressä. Saatiin molemmat nukuttua. ;) N. puolen vuoden iässä onnistu sit lopulta omaan sänkyyn siirtäminen. Ja siitä asti on omassa sängyssä nukkunu, nyt on 2v. :)

Mä yritän välttää tuota viereen ottamista, kun esikoinen suostu omaan sänkyyn vasta reilu 3 veenä... Semmonen 2 tuntia menee iltasin että saan vauvan omaan sänkyynsä nukkumaan, joskus yli joskus alle.

No tota joo, ei ehkä kannattais edes kertoa. Meijän neiti, 14kk nukahtaa tissille, nostan keskelle meijän sänkyä. Ja sitte nukutaan, kunnes neiti haluaa tissille ainakin kaks kertaa yön aikana. Eikä mun mielestä ole edes ongelma. eli se niistä neuvoista!!!

Meillä tuo ei "suostunu" sinne sänkyynsä millään. Heti alko itku ja kitinä. :) Kaks ensimmäistä sai aina siirtää omaan sänkyyn nukkumaan syötön jälkeen eikä ollut ongelmia. Tämä viimeisin oli vaan niin läheisyyden kaipuinen ettei siihen muu auttanu. Ei ois muuten saanu itekkään nukuttua. Välillä aina kokeiltiin omaa sänkyä ja josko pelkkä silittely riittäisi rauhottumiseen ja sitten n. puolen vuoden iässä alkoi nukkua omassa sängyssä.

Yhteistyössä