Hyvät sateenvarjorattaat lentomatkustamiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Pitäisi lähteä reissuun 1,5 v:n kanssa ja olen tässä pähkäillyt millaiset sateenvarjorattaat olisivat passelit lentokoneeseen ja sitten vielä paikan päällä hyvät työntää?

Pitääkö olla sellaiset mahdollismman simppelit pieneen tilaan menevät vai voisiko olla kuomua, etc myös.

Mikä ollisi hyvä malli ja merkki!? :)

Sateenvarjorattaat voi kuulemma viedä portille asti, jossa ne luovutetaan lentohenkilökunnalle. Sitten määränpäässä ne aika usein saa mukaan heti koneen ovelta. Eli eivät mene matkatavaroiden kanssa yhtäaikaa ruumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sateenvarjorattaat voi kuulemma viedä portille asti, jossa ne luovutetaan lentohenkilökunnalle. Sitten määränpäässä ne aika usein saa mukaan heti koneen ovelta. Eli eivät mene matkatavaroiden kanssa yhtäaikaa ruumaan.

Näin siis Finskin sivuilla kerrottiin. :)

Portille voi viedä käsittääkseni ihan tavalliset matkarattaat, niin me teimme kerran. Tosin sitten tulimme siihen tulokseen, ettei niitä välttämättä tarvitse kentällä ja olemmekin siitä lähtien laittaneet rattaat suoraan ruumaan. Ja ainakin meidän rattaat sillä ainokaisellakin kerralla tuli muiden matkatavaroiden seassa hihnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Portille voi viedä käsittääkseni ihan tavalliset matkarattaat, niin me teimme kerran. Tosin sitten tulimme siihen tulokseen, ettei niitä välttämättä tarvitse kentällä ja olemmekin siitä lähtien laittaneet rattaat suoraan ruumaan. Ja ainakin meidän rattaat sillä ainokaisellakin kerralla tuli muiden matkatavaroiden seassa hihnalla.

Joo takasin tulee aina hihnalla

Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo takasin tulee aina hihnalla

Tämä kannattaa tarkistaa. Itse olen kokenut sen että rattaita ei saanutkaan ottaa portille vaan ne piti laittaa ruumaan heti. Lentokentällä on lainarattaita joilla voi lasta työnnellä kentällä. Tai sitten kantoliina-/reppu mukaan.

Maclareneita kehuvat paljon matkustavat ja ne ovat kyllä kieltämättä hintansa väärti. Meilläkin olleet parilla reissulla mukana ja olen lainannut niitä kavereillekin ulkomaanmatkoille. Menevät tosi pieneen tilaan kasattuna ja ovat kestävät.

Yhteistyössä