V
Vinkkejä
Vieras
Olisiko kenelläkään antaa hyviä/huonoja kokemuksia sisarusrattaista. Lasten ikäeroksi tulee noin 1v5kk:tta ja tuplat olis tarkoitus ostaa. Lenkkeillään jonkin verran koiran kanssa päivisin, joten saisivat olla tukevat ja kevyet työntää. Tarkoitus olisi kuitenkin pärjätä vain näillä yksillä tuplilla, joten kaupunkireissuja silmälläpitäen rattaiden pitäisi olla myös ketterät sekä kaposet. Mitenkäs muuten tälläiset kapeat tuplarattaat ( lev.74cm), niin mahtuuko esikoinen sinne kuinka kauan toppapuvuissaan yms.? Entäs kun tupliin kait käytännössä saa vaan pehmeän kantopussin, niin miten olette kesällä vauvaa vaunuissa nukuttaneet. Siis lähinnä tarkoitan sitä, että eikös se sellainen pehmeäpussi ole tosi lämmin?