hyviä matkakohteita lokakuussa lapsiperheelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VieraaNpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VieraaNpi

Vieras
Ollaan ensimmäistä ulkomaanmatkaa suunnittelemassa, matkaan olisi lähdössä 2 aikuista ja 3 lasta (vanhin 6-v).
Mihinkäs matka lokakuussa kannattaisi suunnata?
Turkkia ollaan mietitty, se taitais olla sellainen varma vaihtoehto.
Mitenhän toi espanja?
Egypti kiinnostaisi, mutta hintansa puolesta taitaa sitten olla pois suljettu...

Kyllä suunnittelen lokakuuta, koska tidän että silloin meillä on mahdollisuus mennä, ei muulloin. Koska säästämme rahaa, on silloin säästössä tarpeeksi ja lomapäiviä jätetään myös syksyyn.
Ei olla muita lomia suunnitltu, kun silloin ei oikein mitään thdä, koska ollaan lokakuussa ulkomaill menossa.
Annteekis oikein paljon, kun kysyn tietämättömänä tällaista asiaa, sinun toki ei minulle tarvitse vastata, jos noin paljon ärsyttää se, ttä suunnittelemme lomaa hyvissä ajoin.

Kiitos vastauksista.
Osaatteko suositella jotain paikkaa Turkista tai Espanjasta?
Molempiin siis tehdään lokakuussa matkoja vielä? (en yhtään tidä minkään lomakohten sesonkeja ja vielä on ensi syksyn/talven matkat huonosti myynnissä/sillä matkatoimistoilla...)

Kyllä suunnittelen lokakuuta, koska tidän että silloin meillä on mahdollisuus mennä, ei muulloin. Koska säästämme rahaa, on silloin säästössä tarpeeksi ja lomapäiviä jätetään myös syksyyn.
Ei olla muita lomia suunnitltu, kun silloin ei oikein mitään thdä, koska ollaan lokakuussa ulkomaill menossa.
Annteekis oikein paljon, kun kysyn tietämättömänä tällaista asiaa, sinun toki ei minulle tarvitse vastata, jos noin paljon ärsyttää se, ttä suunnittelemme lomaa hyvissä ajoin.

Älä välitä noista päänaukojista! Me varattiin viime heinäkuussa tän vuoden elokuulle matka Alanyaan että me vasta ajoissa varauksen teimme :)

Kaverit oli lasten kanssa viime lokakuussa Kyproksella ja oli vielä todellä lämmintä. He suosittelivat kohdetta, itse en ole siellä käynyt. Turkissa kyllä useasti ja se on ainakin kiva paikka. En tiedä kyllä lokakuun lämpötiloista. Mutta taitaa vielä suurimmassa osassa matkatoimistoja olla kesäkuukausia.

Yhteistyössä