Hyviä ruoka paikkoja Turussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
Viikon päästä ois tarkotuksena mennä Turkuun jouluostoksille ystäväni kanssa. Paripäivää siellä pitäs olla ja ensimmäisenä mulla tulee mieleen syöminen. Nyt kun lapset jää kotiin isän kanssa,niin on ihana päästä syömään ravintolaan.
Oisko kellään vinkkiä hyviin ruokaravintoloihin ja muihinkin? Entä onko siellä joulutoria missään,mistä voisi lahjoja katella? Entä minne muualle kannattas siellä mennä?
Antakaa kiitos vinkkiä :flower: =)

foija on hyvä ja viihtyisä paikka, sitten ne ketjuravintolat siinä börsin alakerrassa myös! =) blankosta saa tosi hyvää ruokaa myös, aurakadulta ja linnankadun alkupäässä on panini, sielläkin tosi viihtyisää ja hyvää ruokaa!
vanhanajan joulumarkkinat on ainakin sunnuntaisin vanhalla suurtorilla, lisätietoa löydät sieltä turun joulukaupunki-sivustolta, löytyy varmaan googlettamalla =) muuten tietysti keskustassa on kivoja kauppoja, mitä sitten haettekaan =)
itse suosittelen tietysti esim brahenkadulla olevaa baobabbaby-liikettä ;) ;) :D

Sham Rock Cafessa on ihanat sapuskat. Red hot Chilissä on kanssa ihan hyviä.
Denniksen pizzat ihan ok.

Foijassa ollaan jouduttu joka kerta odottamaan ruokaa tuhottoman kauan (viimeksi reilu kuukausi sit oltiin ja ruoan tulo kesti puolitoista tuntia... eikä siellä saa edes mitään salaattia tai muuta alkunaposteltavaa)

Red Hot Chili ja Rico ainakin hyviä. Denniksen pizzat mielestäni hieman ylihinnoiteltuja, ei ne nyt NIIN ihmeellisiä ole...ihan hyviä kuitenkin. Sevillasta saa myös oikein hyvää espanjalaistyyppistä ruokaa, kannattaa kokeilla siellä niitä tapaksia!! NAM!

Pizza Perezissä Kastussa on turun parhaimmat pizzat-Harmi vaan että itse ravintola ja henkilökunta on niin tyylitöntä. Paikan edellinen kokki lähti denniksestä kun ei saanut kehittää uusia pizzoja vuonna kampakeramiikka. Mutta jos hakee esim mukaan niin ehdottmasti maailman parasta pizzaa.