Tuo onkin vaikea kysymys, sillä se ei ole liikkeestä kiinni, miten ammattitaitoista väkeä siellä on töissä. Täällä ei saa Instrusta minkäänlaista kommenttia lasivalintoihin, Specsaverilla taas on joku asiantunteva nainen, jolla on värisilmääkin.
Zeppeliinin jossain liikkeessä on kuulemma hyvä ja tosi asiantunteva myyjä,en oo kyllä ite käyny. Ja sit Oulussa siinä HM:n vieressä se yks pikkuliike jossa mun mielestä myyjällä silmää. Mut muidenkin mielipiteitä kaipailisin..