Hyviä tarjouksia motskarivarusteissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja motoristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä Gigantin vieressä on se uus...mikäs se nyt on...Storm. Siellä on ovesta katsottuna vasemmalla tarjous huone. JOtain on ihan oikeasti halvalla, pari viikkoa sitten oli housuja 20 eurolla, mutta ne kyllä oli vähän...outoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
katalin, apua...oon ihan sika kade;(Mäkin haluan...

Haluaisin takin, jossa olis punasta tai pinkkiä..et näkis et muija ajaa..hahha, tosin taitaa sen nähä muutenkin;D

Mulla on vaalenpuna-valkoinen takki, Sweep. Oon tykännyt ihan hirveesti, vaikken ite ajakaan, vaan kyytiläisenä.

LisaMarie, kiitos vinkistä, en ois sitä muistanukkaan. Ei niitten missää ihmeellisessä alessa tartte olla. Jos sais 99e ni olisin tyytyväinen:)Olen vaa vähä isompaa kokoa ku 44-46/l-xl ni en tie miten helppoa löytää varusteita ainakaan tarjouksella.

katalin, apua...oon ihan sika kade;(Mäkin haluan...

Haluaisin takin, jossa olis punasta tai pinkkiä..et näkis et muija ajaa..hahha, tosin taitaa sen nähä muutenkin;D

Naisten ajotakit, on aina sika kalliita :| Niitä ei tarjoustangoista löydy ja jos löytyy, ne on silti vielä kalliimpia kun joku normaali takki ilman alennusta |O

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
LisaMarie, kiitos vinkistä, en ois sitä muistanukkaan. Ei niitten missää ihmeellisessä alessa tartte olla. Jos sais 99e ni olisin tyytyväinen:)Olen vaa vähä isompaa kokoa ku 44-46/l-xl ni en tie miten helppoa löytää varusteita ainakaan tarjouksella.

Mulla olis jättitakki myytävänä :D

Pikachu, toi kuulostaa tosi ihanalta. Mietin vaa, että onks se sit heti likanen?

Kerran sadekelillä meni selkä aika pahan näköiseksi mut ihan tiskirätillä pyyhkimällä lähti puhtaaksi. Kohta kax vuotta vanha ja en kertaakaa ole pessy!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
LisaMarie, olenko mä jättiläinen muka:(

Sori, en tarkottanu :hug:
Siis takki, joka on mulle sika iso, xxl.
Mies osti sen itelleen, mutta ei koskaan käyttäny, kun se oli niin iso, että sen kanssa ei voinu ajaa :kieh: Mä sitten käytin sitä jonkun verran, mutta se tosiaan oli inhottava, kun tuuli meni sisälle pyörimään hartioihin |O Siis mulle jätti takki :D Isolle ihmiselle sopiva takki, mutta mä olen 162 senttiä lyhyt :saint:

Yhteistyössä