Hyviä tuoksuja millä koti kannattaa siivota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansikka86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minusta ihan mäntysuopa tuoksuu ihanalle.

ja me laitetaan sellaisia tuoksukuulia imuriin kun koirankarvat alkaa haista siellä muuten ihan karmeelle ja levittää sitä hajua imuroidessa jokapaikkaan...

Minä meilailin täkäläiselle PartyLite -konsultille ja hän pudotti eilen postiluukustani kuvaston ja 2 ihanan tuoksuista kynttilää :) Kunhan tutustun tuohon matskuun niin meilläkin tuoksuu kohta ihanalle.

Ei mitään voimakkaita hajuja vaan semmosia raikkaita. Toki siivous tekee kodista hyvän hajuisen, mutta haluan jotain ekstraa ainakin vessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mänty!:
Tolu Mänty yleispuhdistusaina! Tai perus mäntysuopaliuos. Paras tuoksu oikeasti puhtaaseen kotiin!
Näistä minäkin tykkään. Imurin pölypussiin voi laittaa kanelia ja kardemummaa, niin hetken aikaa imuroinnin jälkeen voi huijata itseään olleensa hyvä äiti, kun koti tuoksuu sekä puhtaalle että vastaleivotulle pullalle :D

mäntysuopaliuos.Ihan ehdoton!! :p
Kiillon pesuaineissa on myös sellainen ihanan puhdas ja raikas tuoksu.Mä en oikein syty niistä kielon sekä muiden kukkasten tuoksuista pesuaineissa vaikka luonnossa ne on minulle henki ja elämä :D

Yhteistyössä