Hyviä uutisia, (tutusta/kaverista ja häne lapsesta joka on kohdussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
eli yks lääkäri lentää hänen luo, leikkaus tehdään jooko Lasten Haiglassa Tallinnassa tai Hyksissä, saadaan ens viikolla tietä paremmin. Mutta lasta yritetään kuitenkin pelasta:). Jeee. Kyllä olen pikkusen nyt onnelinen oman puolesta kun olen aika vaativa ihminen ja osan vaatia jopa teatrallisesti että saan läpi:). Mutta vielä onnellisempi olen jos vauva oikeasti pelastetaan. Leikkaus on sellainen siitä tehdään niin kuulema että ensik leikataan hänet, otetaan pää ulos mutta vartalo jää kohdussa ja hän saa happea tai jotain napanuoran kautta, niin leikataan se kasvain hänen kaulasta ja kurkusta niin tai siis se teranooma... Pitäkää peukkuja että lasta pelastetaan:):heart:

Hienoa että löytyi lääkäri joka haluaa yrittää, älä kuitenkaan sitten hauku sitä lekuria p*****kaksi jos ei onnistu tai vauva vammautuu.

Saitko ostettua lentoliput ja hankittua vauvalle passin?

Mähän täällä sanoin että ei kannata luovuttaa eikä aina uskoa ja marssia "asiantuntijoiden" pillin mukaan. Vastoin yleistä mielipidettä. Nonnii, hyvä hyvä, asia edistyy :) Toivotaan parasta!!! On niitä kaikenlaisia ihmeellisiä leikkauksia tässä maailmassa tehty ja moni pelastettu. Suomalaiset on vaan niin paskoja suurin osa, että eivät viitsi/uskalla vaatia ja ovat niin niin viranomaisuskovaisia.

Kiva.

Mutta aika hauskaa kun sanoit jotakuta sairaaksi joka sanoi, että sä vaan haluat ton homman hoitaa siks just että et kestä sitä kun sulle sanotaan ei. Ja nyt itse sanoit että homma on just niin.

Kyllä luovuta ei kannata. Mä olen riidellyt täällä Tyksissä niin paljon lääkäreiden kanssa. Vast sen jälkeen he sanoivat että aloitavat etsiä Europastakin ja jopa suosittelivat mihin voi ota yhteyttä Amerikaan. Mä varma saan aika hyvää hoito ens kerralla:D kun tykkään riidellä että saan asiat etenpäin, mut ihan sama.

Niin mä kirjoitan iphonista nyt aika vaikea kirjoitta sen kautta

[QUOTE="mä";26163653]Olethan kysynyt ystävältäsi mitä hän tykkää siitä että levittelet hänen yksityisasioitaan avoimesti netissä ?
Itse en ainakaan haluaisi moista.[/QUOTE]
no voi apua miten kauhea, nyt kaikki tunnistavat hänet:,(

Yhteistyössä