Hyviä uutisia, (tutusta/kaverista ja häne lapsesta joka on kohdussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nainen";26165116]Kerrohan sen ulkomaalaisen lääkärin nimi ja titteli, ei kai se ole salaisuus? Oletko varma sen ammattitaidosta vai tuleeko hän rahan houkuttamana?[/QUOTE]

miks mun sen pitää täällä kertoa, että muut usko?

[QUOTE="nainen";26165220]Kiinnostaisi tietää, onko se joku tunnettu osaaja vai tuleeko rahanperässä. Miten sä löysit tuon lääkärin? Onko se edes kirurgi, mikä erikoistumisala?[/QUOTE]

Täällä Suomessa lääkärit löysivät siitä mulle, kun nostin hirveän metelin

[QUOTE="nainen";26165446]Milloin tämä leikkaus sit tehdään? Paljonko maksaa? Nehän pitää maksaa etukäteen sairaalalle.[/QUOTE]

4.5 jooko Hyksissä tai Lasten haiglassa, ens viikolla enemmän tietoa

[QUOTE="nainen";26165511]Miten tuo päivämäärä on jo päätetty, kun ei teidä edes paikkaa? Miksi näin nopeasti, jos on vasta raskausviikko 36?

Paljonko tuo lysti maksaa?[/QUOTE]
on päätetty että 4.5 se tulee ja siitä tehdään jooko Hyksissä tai lasten haiglassa, niin kuin jo sanoin

Tässä ketjussa; en. Kun ei se oo kirjoittanut mitään.

Joissain toisissa; joo, se on tullut joskus huomattua kyllä.

Rautalanka: Minä sanon, notta haista sinä Anatoolia vittu. Kaikissa aloituksissasi. Joku tule ja *tykkää* aina näistä haukuista. Koet, että se Joku on kiva ja ihana palstakaverisi?

Bonaire ei enää uskalla itse sanoa, kun sai siitä juuri viikon bannin, nyt tyytyy vain *tykkäilemään*.

[QUOTE="vieras";26165647]Rautalanka: Minä sanon, notta haista sinä Anatoolia vittu. Kaikissa aloituksissasi. Joku tule ja *tykkää* aina näistä haukuista. Koet, että se Joku on kiva ja ihana palstakaverisi?

Bonaire ei enää uskalla itse sanoa, kun sai siitä juuri viikon bannin, nyt tyytyy vain *tykkäilemään*.[/QUOTE]

:)

[QUOTE="vieras";26165647]Rautalanka: Minä sanon, notta haista sinä Anatoolia vittu. Kaikissa aloituksissasi. Joku tule ja *tykkää* aina näistä haukuista. Koet, että se Joku on kiva ja ihana palstakaverisi?

Bonaire ei enää uskalla itse sanoa, kun sai siitä juuri viikon bannin, nyt tyytyy vain *tykkäilemään*.[/QUOTE]
Tässä ketjussa Bonaire tykkäsi alunperin YHDESTÄ kommentista - ja ei, siinä ei haukuttu Milannaa yhdellä ainoalla sanallakaan. Silti se oli muka vittuilua samantien.

Joten tuo teoria vähän ontuu.

[QUOTE="vieras";26165825]Jos Joku on aina arvostelemassa ja tökkimässä, niin ihmetteletkö?[/QUOTE]
Miten niin jos? Jatkuvasti joku tuntuu minunkin kimpussani täällä olevan :). En ihmettele, en jaksa välittää, enkä ainakaan seuraa tykkäyksiä tai tykkäämättä jättämisiä.

Kyllä sä venakko voit miettiä miten paska maa tää suomi on!! kuinka monta katulasta on tullut vastaan? toisin kuin venäjällä tai virossa!! Mieti nyt muija ihan oikeesti mitä kirjotat, SUOMEA sun on ihan turha tulla haukkumaan. Nää nähtiin jo vuosina 1939-1944 EIKÄVIELÄKÄÄN LAPIOIDA PASKAA VENÄJÄLLÄ!

Yhteistyössä