Hyviä uutisia ultrasta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Rv 24 synnärillä meinasivat, että istukka on kohdunsuun päällä ja perjantaina oli sitte tarkistus. Istukka oli etuseinämässä niinku rakenneultrassa sanottiinkin, eli synnärillä oli katottu väärin.
Sitte kohdunsuun tilanne. Sitä katottiin lääkärissä muutama viikko sitten ja se oli 1,5 tai 2,5cm auki ja kohdunkaula oli lyhentynyt sentillä.
No eilen sitte selvis, että kohdunsuu on kiinni ja eikä oo mitään muutoksia sillä suunnalla, eli sekin oli katottu edellisessä lääkärissä väärin :o :laugh:
Lääkäri vaan tokaisi: " Sä oot kaksosraskauden kantanu melkein rv 38 asti, niin ei tämäkään sieltä pihalle tuu!" :laugh:
Eli ei kun rauhallisin mielin muuttopuuhiin... mä oon stressannu monta viikkoa ihan turhaan |O :headwall:

Mä en ymmärrä kuinka ne on edes onnistunu kattomaan noin väärin :kieh:
Onneksi on viikkoja jo näin paljon, ettei mitään mieletöntä stressiä enää tarvi ottaa mistään... Nyt saa sitte tehdä niin paljon, ku ittestä hyvältä tuntuu. Tänään tuli viikkoja täyteen 31 :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HepsKatti:
Onneksi pääsit siellä uudelleen käymään. Kun muuten miettisit ja tekisit kaikki aivan toisin ja kun kaikki oikeasti onkin kunnossa. Onneksi näin päin :)

Niinpä! Nyt kun on vielä tuo muuttokin edessä ennen synnytystä :) Pystyn edes jotenki olemaan siinäkin apuna... ainakin huutelemassa mihin tavarat kannetaan :whistle:

Istukka voi useinkin alkuraskaudessa olla kohdunsuun päällä osittain ja raskauden edetessä ja kohdun solaosan kasvaessa istukka siirtyy ylemmäs :), useimmiten tuossa 24 viikolle mennessä se on siirtynyt.
Mut hienoa, että noin on käynyt! Pääset synnyttämään alakautta!

Alkuperäinen kirjoittaja kätilö täällä:
Istukka voi useinkin alkuraskaudessa olla kohdunsuun päällä osittain ja raskauden edetessä ja kohdun solaosan kasvaessa istukka siirtyy ylemmäs :), useimmiten tuossa 24 viikolle mennessä se on siirtynyt.
Mut hienoa, että noin on käynyt! Pääset synnyttämään alakautta!

Mutta ku rakenneultrassa rv 18 se oli etuseinämässä, sitte ku kävin rv 24 synnärillä supistusten takia, niin se oli muka kohdunsuun päällä ja nyt sitte taas tuola etuseinämässä, eli joku on pakosta kattonu väärin jossain välissä.

Mä stressasinki, että jos ei saa synnyttää alakautta, mutta onneksi nyt sitte näin päin :D

Yhteistyössä