Hyviä vaatemerkkejä rintavalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juu

Vieras
Sain täältä aikoinaan nerokkaan nettikauppasuosituksen kun kyselin paikkaa josta rintava löytää vaatteita joissa puseronnappi ei koko ajan ole vaarassa paukahtaa juttukaverin otsaan. :) Silloin suositeltiin Bravissimoa, ja sieltä olenkin tehnyt onnistuneita ostoksia.

Silläpä uskallankin taas kysellä josko jollakin kanssasisarella ja kohtalotoverilla olisi ehdottaa jotain toistakin vastaavaa vaatemerkkiä, niin ei tarvi ihan yhden valmistajan varassa olla. Ehtona ois siis että yläosista löytyy tilaa rintavarustukselle olematta kuitenkaan mikään hemulimekkotunika. Plussaa siitä jos löytyy vielä pitkien mitoitus. :) Vai meneekö vaikeaksi?

Saa olla joko kotimainen tai ulkomainen, kunhan toimittaa Suomeen.

Iso kiitos jo etukäteen!

riippuu oletko muuten kuinka iso, mä olen kokoa 75H ja ihan ei netti kaupoista Your Facen paidat on sopineet. oletko kokeillut saksalaisia merkkejä, sielläpäin naiset on harteikkaampia, joten niistä löytyy helpommin puseroita, jotka ei ole tolkuttoman isoja alhaalta, kun yläosa on sopiva

Pitkien mitoitus: Andiata tai Your Face. Ei saa netistä. Joskus myös olen saanut kivoja vaatteita Bandoleralta.

Mutta pitkä ja muodokas (normaalipainoinen) on ihan kamala yhdistelmä. Ei löydy vaatteita ei... Mä en löydä millään edes niitä perus-t-paitoja. Viimeksi ostin poistorekistä YourFacen paitoja kaikki mitä oli kokoa L :D Sain edes eri värejä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Pitkien mitoitus: Andiata tai Your Face. Ei saa netistä. Joskus myös olen saanut kivoja vaatteita Bandoleralta.

Mutta pitkä ja muodokas (normaalipainoinen) on ihan kamala yhdistelmä. Ei löydy vaatteita ei... Mä en löydä millään edes niitä perus-t-paitoja. Viimeksi ostin poistorekistä YourFacen paitoja kaikki mitä oli kokoa L :D Sain edes eri värejä...

Your Facea, Andiataa ja Bandoleraa mulla onkin, jakkupukuja ja mekkoja, muutama paitapuserokin. Kieltämättä niiden kanssa on toivoa. Mutta kieltämättä ei ole ihan helppo ruuminrakenne noin niinkun vaateostosten kannalta! Turha edes pohtia jotain Henkkamaukkamitoituksia. Onneksi tykkään noiden mallistoista muutenkin, niin ei tarvitse ostaa ihan mitä tahansa mikä sattuu istumaan.

Tuo Bravissimo oli hyvä uusi tuttavuus jonka löysin, ostin sieltä paitoja ja mekon, ja sitten uuden rakkauteni: spaghettiolkaintoppi jossa on sisäänrakennetut kaarituelliset rintaliivit. :D Ihan luksusta, kun noita nirunarutoppeja ei oikein ilman liivejä viitsi käyttää ja olkainten näkyminen on taas ongelma.

Vielä saa vinkata kun näitä kohtalotovereita löytyi?

Alkuperäinen kirjoittaja liv:
riippuu oletko muuten kuinka iso, mä olen kokoa 75H ja ihan ei netti kaupoista Your Facen paidat on sopineet. oletko kokeillut saksalaisia merkkejä, sielläpäin naiset on harteikkaampia, joten niistä löytyy helpommin puseroita, jotka ei ole tolkuttoman isoja alhaalta, kun yläosa on sopiva

En ole muuten iso, tuo yläosa on se ongelmakohta, ja pituus tietysti. Onko jotain tiettyjä saksalaismerkkejä jotka olet havainnut sopivaksi?

Onkohan kukaan löytänyt näitä: http://www.aamulehti.fi/teema/muoti/ritva-falla-suunnitteli-malliston-itsensa-ikaisille-naisille/155768

Tosin mua aina sapettaa nää että muodokas tarkoittaa jotain plösöä, todellista XL ihmistä. Nyt mulla on toki makkara, mutta kyllä meikäläisen raamit oli teininä laiheliinina jo jotain ihan muuta kuin keskimääräisen 162 sentisen suomalaisen naisen. Nyt ei sentään ole enää ongelma, että vyötärö on liian iso, kun hankin siihen itse täytettä :D Mutta vieläkin saan kaventaa...

Mun paidat pitää olla kokoa 44 ja housut ovat taas 38. Toivon, että rinnat palautuisivat imetyksen jälkeen paitakokoon 42. Jos olette löytäneet kauniita jakkujapukuja, vinkkejä kiitos ! Kun jakku ja housut ovat noin eri paria on lopputulos hassun näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja miw:
Mun paidat pitää olla kokoa 44 ja housut ovat taas 38. Toivon, että rinnat palautuisivat imetyksen jälkeen paitakokoon 42. Jos olette löytäneet kauniita jakkujapukuja, vinkkejä kiitos ! Kun jakku ja housut ovat noin eri paria on lopputulos hassun näköinen.

Bravissimolla on jakkuja ja jakkupukujakin. Mut yleensä vaan 1-2 per mallisto, mallisto taitaa vaihtua 4 kertaa vuodessa. Siks kyselinkin tietäiskö joku jotain toistakin niin ois vähän valikoimaa.

Mut noi Bravissimon jakut tasottaa kyllä tosi hyvin ton koko-ongelman.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Onkohan kukaan löytänyt näitä: http://www.aamulehti.fi/teema/muoti/ritva-falla-suunnitteli-malliston-itsensa-ikaisille-naisille/155768

Tosin mua aina sapettaa nää että muodokas tarkoittaa jotain plösöä, todellista XL ihmistä. Nyt mulla on toki makkara, mutta kyllä meikäläisen raamit oli teininä laiheliinina jo jotain ihan muuta kuin keskimääräisen 162 sentisen suomalaisen naisen. Nyt ei sentään ole enää ongelma, että vyötärö on liian iso, kun hankin siihen itse täytettä :D Mutta vieläkin saan kaventaa...

En oo kyllä noita huomannu kaupoissa.

Juu ja muakin vähän sapettaa kun "muodokkaille" tarkotetut vaatteet on nykysin sama asia kun "isojen tyttöjen" mallit, eli tarkotettu XL-koolle ja sieltä ylöspäin. Mun kielenkäytössä muodokas tarkottaa vähän eri asiaa...

www.annella-lingerie.com ja www.bravissimo ovat kyllä parhaat. Ensin mainittu on kyllä pelkkä alusvaateliike, mutta suomalais-vetoinen, eli palvelua saa tarvittaessa suomeksi.

Uusimmat

Yhteistyössä