Hyvin hyvin nolo kysymys...

Alkuperäinen kirjoittaja mulla taitaa olla huonot lihakset..:
Jos istun niin ne tulee ulos heti, pitääkö ne siis olla vielä syvemmällä? yrittänyt niitä tunkee niin syvälle kun menee

Mä kuvittelin kans, et lihakset on ihan olemattomat. Mut on nää täs nyt pari tuntia ollu putoomatta.

harjotus tekee mestarin :)

Annan myös olla ne "siellä" tekemällä samalla kaikkea päivän askareita. Aluksi pidin aina vain siivotessa, mutta nyt ei mitään väliä missä liikun. Pääasia että toimivat..

Mä ostin ne joku aika sitten mutta enhän mä saanu niitä edes kunnolla sisälle ja sitten kun joten kuten sain sinne tungettua niin ne oikein sattu. Voikohan johtua että olis liian kuivat paikat? Laitoin kyllä liukastetta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin ne joku aika sitten mutta enhän mä saanu niitä edes kunnolla sisälle ja sitten kun joten kuten sain sinne tungettua niin ne oikein sattu. Voikohan johtua että olis liian kuivat paikat? Laitoin kyllä liukastetta.

No mulla myös jäi kuulat nollakäytölle, koska ovat niin isot! Eihän noiden sisällä pitämisessä ole mitään haastetta! Ja ovat siis halkaisijaltaan jotain 3-4 cm. Pitääkö niiden todella olla noin isot? Eikö pienempiä saa mistään?
Vai onko mulla muka niin hyvät lantionpohjalihakset.. :)

Yhteistyössä