Hyvin teki kauppansa - menivät kun kuumille kiville,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
mitä lie tuo sanonta tarkoittaakaan :o , mutta siis tein kebakoita itse 2kg:sta jauhelihaa, ja kaikk män :p
Sen lisäksi paketillinen grillimakkaraa ja 4 litran kulho salaattia.

Tästä aasinsilta aiheeseen, mikä kesässä on ihanaa...
No meillä esimerkiksi se, että vaikka tuo mies ei ole, eikä varmaan ikinä tule olemaankaan, mikään kokki kolmonen, niin kyllä se ihan hyvin grillaa, kun mie annan ohjeet ja laitan grillattavat valmiiksi :D Vähän vapaata ruuanlaitossa mulle kuitenkin ;)

Tästä oli aikoinaan netissä sellainen versio pyörimässä että miksei naisille kelpaa mikään kun mies sanoo kesägrillin ilmestyessä pihalle että saat vapaata keittiöhommista ja sit sillä on kaikki astiat hukassa, grillipihdit aivan käyttökelvottomat, ruuat pitää laittaa valmiiksi grillin viereen jotka grillataan, salaatit pitää valmistaa, astiat pitää kattaa, juomat pitää laitella esille.. ja sit mies ihmettelee miks nainen muka ei olekaan iloinen kun hän kokkaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Teitkö ihan tav.lihapullataikinalla? Minä kun kokeilin niin ne hajosivat käsiin viime kesänä. :/
Millähän niihin saisi sitkosta enempi?

Tein ihan tavallisella lihapullataikinaohjeella, mutta aamulla mie paistoin ne ensin uunissa "pötköinä", jäähdytin ja tökin grillitikut ja sit isäntä nyt päivälliselle "teki ruokaa" ja kuumensi ne grillissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Teitkö ihan tav.lihapullataikinalla? Minä kun kokeilin niin ne hajosivat käsiin viime kesänä. :/

Tein ihan tavallisella lihapullataikinaohjeella, mutta aamulla mie paistoin ne ensin uunissa "pötköinä", jäähdytin ja tökin grillitikut ja sit isäntä nyt päivälliselle "teki ruokaa" ja kuumensi ne grillissä.
Juu mä olen kokeillut noita grillitikkuja uunissa asti, paloivat mustaksi, ei sanonut blondin aivot silloin, että ne tikut ois voinut tökkiä tosiaan pötköihin jälkeenpäin :D

Ahaa :D tulihan se sieltä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Juu mä olen kokeillut noita grillitikkuja uunissa asti, paloivat mustaksi, ei sanonut blondin aivot silloin, että ne tikut ois voinut tökkiä tosiaan pötköihin jälkeenpäin :D

Tuota, niin miekin tässä aiemmin keväänä :ashamed: , mutta sitähän ei kenenkään tarvi tietää ;) :laugh:

Tästä oli aikoinaan netissä sellainen versio pyörimässä että miksei naisille kelpaa mikään kun mies sanoo kesägrillin ilmestyessä pihalle että saat vapaata keittiöhommista ja sit sillä on kaikki astiat hukassa, grillipihdit aivan käyttökelvottomat, ruuat pitää laittaa valmiiksi grillin viereen jotka grillataan, salaatit pitää valmistaa, astiat pitää kattaa, juomat pitää laitella esille.. ja sit mies ihmettelee miks nainen muka ei olekaan iloinen kun hän kokkaa :D

Toi on niiin totta. :laugh:

Kun niitä grilliin laittaa niin niiden pitää eka olla vedessä. Eiköhän se sama tehoisi myös uuniin.

Yhteistyössä