U
UNTA!
Vieras
Mua oikeati v....tuttaa ihan sikana kun olen saanut meidän kolme pientä alle 4-vuotiasta lasta nukkumaan ja taloyhtiön pihassa huutaa kakarat täysillä vielä tähän aikaan. Ymmärrän, että kesällä valvotaan myöhempään, mutta SILTI kun tiivis pihayhteisö on niin ei ole kiellettyä ottaa toisiakin asukkaita huomioon. useimmat kuitenkin haluavat saada lapset suht normaaliin aikaan nukkumaan kesästä huolimatta! Ok, olen tänään ERITTÄIN väsynyt. Ukko painaa raksalla päiväduunin päälle ja olen yh näille lapsille ja parille koiralle. Asunto on kuin pommin jäljiltä vaikka siivoan ja siivoan ja siivoan. Ei auta, ei voi ajatella, että antaa kodin olla kun asutaan väliaikaisessa kämpässä, mikä on pieni ja pitäisi pystyä aamulla täältä heräämään ilman, että heti on v....tutus päällä sotkun takia. Kun se muutenkin tuppaa olemaan tässä asumisen vuoksi. Olen puhunut.
Tänään ollut suht heikko päivä muutenkin. En olekaan ollut pitkään aikaan näin väsy henkisesti sekä fyysisesti kun ihan oikeasti koko kroppaa särkee ja olo kuin jyrän alle jääneellä.
Pahoittelut valituksesta, mutta meni hermo kun just sain lapset nukkumaan ja pennut ulkona huutaa ja tietty meillä koirat vuffii, että mitä helvettiä.
Tänään ollut suht heikko päivä muutenkin. En olekaan ollut pitkään aikaan näin väsy henkisesti sekä fyysisesti kun ihan oikeasti koko kroppaa särkee ja olo kuin jyrän alle jääneellä.
Pahoittelut valituksesta, mutta meni hermo kun just sain lapset nukkumaan ja pennut ulkona huutaa ja tietty meillä koirat vuffii, että mitä helvettiä.