Hyytin yölliset seikkailut vol 30295494

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Olen kuulema noussu juomaan vettä, ja heittäny sen vesilasin sisällön miehen päälle joka lähteny minua seuraamaan keittiöön. Sanonu ettei janota ennää. Takas nukkumaan. Olen lörpötelly syntyjä syviä afrikkalaisista heimokissoista (mitä ne on?) ja siitä kuinka mulla on adoptio vetämässä sinne suuntaan. Harkinnu tila-auton ostoa ja linja-autolla Osloon matkustamista.
Noussu taas ylös ja pukenu vaatteet päälle, mut mies oli kammennu minut takas sänkyyn, ottanu tiukasti kiinni etten karkaa :laugh:
Viimesinä höpinöinä olen vielä todennu että oli muutes maukasta kalakeittoa (olen kalalle allerginen) ja syyään kyllä toistekki.

No mistä näin unta? Näin unta että olin linja-autossa, omien kissojen kanssa, matkalla kissanäyttelyyn. Ja yritin opettaa horokatille oikeata poseeraamista mutta se vain kynsi ja raapi ja puri ja sähisi, sille ominaiseen tapaansa. Ja mie kirosin että jouvun vankilaan jos ei se onnistu sielä näyttelyssä... :D

Ai nii, mies oli nauhottanu nuita minun höpötyksiä. On sielä kiroiluaki ihan tuhottomasti ja toinen hekottaa vieressä :xmas:

• Tykkää
Reactions: CandleLight
no vihdoinkin, aamupäivän pelastus ja piristys--------on vähän liian asiapitoinen tuo oma päänuppini tänään, mutta tämähän aloitus antoi inspistä,

kuitenkin toivotaan, eettä kun noita postauksiakin tehdään, niin LAITETAAN SE NAUHA följyyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!! *******me *vaaadimme**********************************

, tai ei taida pystyä palstalle linkittääkään??? *itkee*

no, pikkuharmi sekin on vain...sillä... joudut nyt laittaan sen meille juutuubiin :D
:D odotellaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää;24522412:
no vihdoinkin, aamupäivän pelastus ja piristys--------on vähän liian asiapitoinen tuo oma päänuppini tänään, mutta tämähän aloitus antoi inspistä,

kuitenkin toivotaan, eettä kun noita postauksiakin tehdään, niin LAITETAAN SE NAUHA följyyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!! *******me *vaaadimme**********************************

, tai ei taida pystyä palstalle linkittääkään??? *itkee*

no, pikkuharmi sekin on vain...sillä... joudut nyt laittaan sen meille juutuubiin :D
:D odotellaan :D

Noh, se on miehen kännykässä, enpä mie tiiä miten sen sieltä konneelle ees sais. Omasta kännystä kyllä ossaan siirtää tavarat konneelle. :D
Enkä tiä haluaisinko muutenkaan julkasta täälä semmosia, tiukkaa linjaa piän jo kuvienki kans.

:D
sorry, vitsailin kun oli niin hauska aloitus...
palstalaisten unet jo ois oma kirja(sarja)n aiheensa... :laugh:

itse kuulun nihilisteihin, minusta ei löydy netistä yhtään mitään. Pyöreä nolla, tai sitten soikea, kuinka vaan.

Yhteistyössä