Hyytis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katto Kassinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäistä kertaa vastaan Hyytikselle vaikka paljon olen viestejäsi lukenut. Jostain syystä olet jäänyt mieleeni vaikken sinua mitenkään tunne. Ajatuksissa olet ollut paljon ja varsinkin sen jälkeen kun näin miehesi tänne kirjoittamat viestit.

Paljon voimia tulevaan ja muista vaikeina hetkinä turvautua mieheesi. Hän selvästi rakastaa sinua!

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa vakkari:
Ensimmäistä kertaa vastaan Hyytikselle vaikka paljon olen viestejäsi lukenut. Jostain syystä olet jäänyt mieleeni vaikken sinua mitenkään tunne. Ajatuksissa olet ollut paljon ja varsinkin sen jälkeen kun näin miehesi tänne kirjoittamat viestit.

Paljon voimia tulevaan ja muista vaikeina hetkinä turvautua mieheesi. Hän selvästi rakastaa sinua!

Se tunne on molemminpuolista. :heart: en nyt kaikkia yksityiskohtia ala kertomaan tuosta yöstä mut eipä ne tapahtumat ollu aivan minun tahtomisesta ym kiinni. jos nyt kukaan ymmärtää mitä meinaan...

Pääasia että täällä ollaan. Vähän vähemmän palstailen jonku aikaa ihan mieheni pyynnöstä. Se oli niin järkyttyny tästä palstan menosta että päivitteli sitä tuntikausia... :xmas:

Minä en ole juuri sinun juttujasi kommentoinut - voi olla, etten ole tehnyt sitä koskaan - mutta olen kuitenkin paljon lukenut niitä. Ja kyllä omalta kohdaltanikin täytyy sanoa, että tuli mukava olo, kun huomasin, että olet taas linjoilla. Toisinaan tulee vastaan sellaisia ihmisiä, ihan virtuaalimaailmassakin, että heidän elämänsä jollakin tavalla koskettaa. Sinä hyytikyppynen olet juuri sellainen, minulle ja monelle muulle. Voimia, :hug: ja pidäthän huolta itsestäsi!

Yhteistyössä