Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa minäkin:, mitä on sattunut, anteeksi kun utelen
Sen tietää vain hyytis itse.Mutta jotain kuitenkin.
Juu enpä viitti alkaa täällä sitä asiaa kovin julkisesti huutelemaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa minäkin:, mitä on sattunut, anteeksi kun utelen
Sen tietää vain hyytis itse.Mutta jotain kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Vähän vähemmän palstailen jonku aikaa ihan mieheni pyynnöstä. Se oli niin järkyttyny tästä palstan menosta että päivitteli sitä tuntikausia... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Vähän vähemmän palstailen jonku aikaa ihan mieheni pyynnöstä. Se oli niin järkyttyny tästä palstan menosta että päivitteli sitä tuntikausia... :xmas:
Mitäs itse ajattelet tuosta?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Vähän vähemmän palstailen jonku aikaa ihan mieheni pyynnöstä. Se oli niin järkyttyny tästä palstan menosta että päivitteli sitä tuntikausia... :xmas:
Jaa niin mistä? Palstan menosta vai miehen pyynnöstä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Vähän vähemmän palstailen jonku aikaa ihan mieheni pyynnöstä. Se oli niin järkyttyny tästä palstan menosta että päivitteli sitä tuntikausia... :xmas:
Palstan menosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Vähän vähemmän palstailen jonku aikaa ihan mieheni pyynnöstä. Se oli niin järkyttyny tästä palstan menosta että päivitteli sitä tuntikausia... :xmas:
Palstan menosta![]()
No joo, onhan sitä paskaa tullu niskaan, en mie siitä niin välitä... Ne minun viime viikonloppuset touhut, kyllä syyt niihin on jossain ihan muualla ku palstallamutta tottahan se on että kyllä sitä pelkillä kirjotuksilla saattaa viimeisen sysäyksen jollekki antaa... mut näin ei nyt minun tapauksessa kumminkaan ole ollu.
Mies kummiski sitä mieltä että pitäis pysytellä vähän loitommalla lukemasta ilkeilyjä ym, että pysyy mieli pirteänä eikä synkisty siitä että joutuu vittuilemaan takas. Lähinnä nyt YRITÄN käydä täälä vain y-viestejä lukemassa ja kirjottamassa, mutta koukussa ku on.... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No en viitti julkisesti kertoa mitä olen tehny jne... Ja se asia painaa minua yhä vieläki mut kaitpa mie nyt jotain selvitystä tilanteeseen olen tekemässä, oloa helpotetaan terapiassa jne... Liian kauan miettiny itekseen sitä juttua, sekosi pää. Exä siihen liittyy myös todella vahvasti, tai sen tekemiset mulle... En usko että monikaan osaa täällä edes kuvitella koko asiaa.
Mut pääasia nyt se että täältä taas yritetään rämpiä ylöspäin. Raittiiksi en ole alkanu joten älkää edes haaveilko siitä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mennään nyt vähän eri asiaan ja kysytään mitä siskollesi?Millä viikolla nyt on?Ja onko kaikki mennyt kivasti?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mennään nyt vähän eri asiaan ja kysytään mitä siskollesi?Millä viikolla nyt on?Ja onko kaikki mennyt kivasti?
Mitäs se on, neljännellä kuulla kumminki, viikoista en ole varma. Masu kasvaa ja minua ihan huvittaa ku toinen sellanen kukkakeppi joka taipuu ja taipuu mahan painosta.Miettiny että se varmaan raukka ratkeaa kohta.
Mut ihan kivasti sillä on menny, pahoinvoinnit ohi jne... Kesäkuussa aletaan miehen kans rempata sitä sen kämppää tuolta alakerrasta ku vuokralainen lähtee ja sitte sisko muuttaa sinne. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mies kummiski sitä mieltä että pitäis pysytellä vähän loitommalla lukemasta ilkeilyjä ym, että pysyy mieli pirteänä eikä synkisty siitä että joutuu vittuilemaan takas. Lähinnä nyt YRITÄN käydä täälä vain y-viestejä lukemassa ja kirjottamassa, mutta koukussa ku on....[/b9 :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mies kummiski sitä mieltä että pitäis pysytellä vähän loitommalla lukemasta ilkeilyjä ym, että pysyy mieli pirteänä eikä synkisty siitä että joutuu vittuilemaan takas. Lähinnä nyt YRITÄN käydä täälä vain y-viestejä lukemassa ja kirjottamassa,mutta koukussa ku on.... :snotty:
Tähän jää kyllä helposti koukkuun...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mies kummiski sitä mieltä että pitäis pysytellä vähän loitommalla lukemasta ilkeilyjä ym, että pysyy mieli pirteänä eikä synkisty siitä että joutuu vittuilemaan takas. Lähinnä nyt YRITÄN käydä täälä vain y-viestejä lukemassa ja kirjottamassa,mutta koukussa ku on.... :snotty:
Nii, ihanko ei olis jo tarpeeksi koukussa muutenki vähän vaikka mihin, niin sitte vielä palstaki. |O
Niin, siskon laskettu aika oli syyskuun puolivälissä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mies kummiski sitä mieltä että pitäis pysytellä vähän loitommalla lukemasta ilkeilyjä ym, että pysyy mieli pirteänä eikä synkisty siitä että joutuu vittuilemaan takas. Lähinnä nyt YRITÄN käydä täälä vain y-viestejä lukemassa ja kirjottamassa,mutta koukussa ku on.... :snotty:
Nii, ihanko ei olis jo tarpeeksi koukussa muutenki vähän vaikka mihin, niin sitte vielä palstaki. |O
Niin, siskon laskettu aika oli syyskuun puolivälissä.
Ou, osuisko samalle päivälle kuin meidän kundi..? 14.9![]()