Iänkaikkista jankkaamista, mutta kuuluuko viattomaan flirttiin koskettelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piiri pieni pyörii..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piiri pieni pyörii..

Vieras
Töissä yksi mies, jonka kanssa ollut enemmän tai vähemmän flirttiä reilun puoli vuotta. Mä oon viime aikoina heittänyt flirtin vähemmälle, kun kuuli huhua että sillä ois joku nainen kiikarissa. Mutta eipä taida ollakaan.

Tänään nimittäin työskenneltiin työparina puoli päivää, ja voi vitsit miten hauskaa meillä olikaan. Taas. Mies oli herrasmies, teki melkein munkin työt ja auttoi ilman pyytämistä kun tuli kiireisempi vaihe. Ja siinä sitten yhdessä vaiheessa kun olin tietokoneella, tää mies tuli ihan mun taakse ja kosketti mua hartioihin ja totesi että "kerro nyt".. (liittyen tilanteeseen). Kosketus kesti ehkä sekunnin, pari, ja mies meni kauemmas. Huikkasin perään että tuu hieromaan mua ;D

Ei tullut enää, meni kai hämilleen kun muutkin työkaverit kuulivat sen ja siitäkös riemu repesi ja yleinen huulenheitto.

Miesten käytöstä ei sais analysoida, kun ei siinä kuulema mitään analysoitavaa ole, mutta mutta.. otanko tuon olankohautuksella vai mahtoiko siinä olla jotain muutakin..?

Tuon tilanteen jälkeen muuten erään toisen jutun yhteydessä oikein korosti että hän on muuten sitten sinkku. (Eli ketään toista ei ole kuvioissa, ainakaan vakavalla pohjalla)

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
:heart: laav is in the air

Oih ja voih :D Voisko tosiaan olla? :D
Lentosuukon sai myös mun varattu työkaverini, mutta jotenkin musta tuntuu että viimeaikoina se mies on jotenkin tullut rohkeammaksi mun suhteen. Aiemmin ei ois ollut puhettakaan, että se ois koskettanut mua tai mitään muutakaan toisten nähden. Aiaiai, mä oon liekeissä täällä! :D Ja niiiiiiiiiiiin ihastunut, enemmän kuin aiemmin ;)

Kyllä kuuluu. Mä itse saatan koskettaa harmittomasti, kuitenkaan tarkoittamatta sen enempää. Olishan tosi tylsää, jos ei voisi koskettaa ketään ilman että on tositarkoituksella aina liikenteessä.

Mä en sano mitään muuta, kuin ÄLÄ SEKAANNU TYÖKAVERIISI! Se on ehkä tyhmintä mitä ihminen voi tehdä! Liian monta huonosti päättynyttä tapausta lähipiirissä.. Toki jos työsi on sulle ihan yhdentekevä niin ANNA PALAA!

Hei kamoon, kaverit! Nyt komenntoikaa tätä, kertokaa mulle mitä mieltä te ootte tästä jutusta! Onko tosiaan niin, että mies on musta kiinnostunut vai intoilenko ihan liikaa omien tunteideni tähden?

Ja ei, en tee mitään aloitetta treffien suhteen tai muutenkaan, haluan, että mies osoittaa kiinnostuksensa ja tekee aloitteen.

Joten oottelen..

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä en sano mitään muuta, kuin ÄLÄ SEKAANNU TYÖKAVERIISI! Se on ehkä tyhmintä mitä ihminen voi tehdä! Liian monta huonosti päättynyttä tapausta lähipiirissä.. Toki jos työsi on sulle ihan yhdentekevä niin ANNA PALAA!

Höpö höpö.
Mun työpaikalla on yksi pari, jotka ovat löytäneet toisensa tämän työpaikan kautta ja ovat edelleen naimisissa ja yhteisiä lapsia. Varmaan ainakin 20v ovat olleet yhdessä ja samassa työpaikassa.
Sitäpaitsi, tällä mun työkaverimiehellä on toinen työ täällä mun asuinpaikkakunnalla ja mäkin oon vaan sijaisena tuolla, joten ei mitään menetettävää vaikka työtäni rakastankin.

Musta kuulostaa siltä, että juuri sinä olit innokkaampi osapuoli. Mies hipaisi sinua olkapäähän ja sinä heti pyydät takaisin koskettelemaan, vaikkakin verhosit sen "viattomaan hierontaan".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oon innokas! :D

Mutta jos mies reagoi siihen lentosuukoilla, niin voinko olla ihan väärässä?

Sä haluat tietynlaisen vastauksen. :) Valitettavasti se voi olla väärä vastaus. Sitä ymmärtää niin kuin haluaa.

Suomessa kaikki koskettelu on kielletty, jos joku siis poikkeaa tästä, se ymmärretään aina totena. Flirtin on tarkoitus olla kivaa ja harmitonta, oikeasti.
Jos mies on kanssasi tosissaan, kyllä hän sen ilmaisee ymmärettävästi.

Yhteistyössä