Mulla on ollut nämä nyt puolitoista vuotta, ja olen ollut todella tyytyväinen. Meillä vaunut on koiraharrastuksen takia varsinaisessa hardcorekäytössä, niillä on rytistelty kivisiää ja juurakkoisia metsäpolkuja kilometrikaupalla ja lastattu autoon useita kertoja päivässä. Ja hyvin on kestäneet.
Parhaita puolia on juuri nuo isot kääntyvät etupyörät, joita ei muissa vaunuissa olekaan. Ne tekee näistä optimaaliset siinä mielessä, että samoilla vaunuilla pääsee siellä metsässä, ja kuitenkin ne kurvaavat kevyesti kauppakeskuksessa. Kääntyvien pyörien ansiosta vaunuja voi hallita ja kevyesti käännellä yhdellä kädellä, jos siinä toisessa kädessä sattuu olemaan kassi, lapsi tai vaikka kaksi isoa koiraa. Istuinosan alle saa tosi paljon tavaraa, jonka tukeva runko kestää. Pahimmillaan mä oon siirtänyt kaks viidentoista kilon koiranruokasäkkiä eläinkaupasta autoon. Tosi kätevä ominaisuus on sekin, että runkoon saa adapterilla kaukalon kiinni. Tämä oli mahtavaa eritisesti pikkuvauvavaiheessa, vauvaa ei tarvinnut herättää vaunuihin siirron takia.
Sekin on vielä plussaa, että näiden vaunujen moderni muotoilu ja ne kääntyvät etupyörät herättää positiivista huomiota. Yllättävän moni mies on oikeen ääneen äitynyt niitä ihastelemaan ja moni lapsellinen tuttu on sanonut, että tuommoiset vaunut olis ostanut, jos ois tajunnut moisia olevankaan.
Jos ei ole erityisvaatimuksia vaunuille ja käyttö on lähinnä sileällä ostoskeskuksissa, silloin varmaan jokin kevyempi/pienempi systeemi sopii.