Hei!
Onko kellään kokemuksia seuraavista yhdistelmistä? Mittojen mukaan olisivat kivan siroja ja keveitä... mieluusti tiedustelisin kulkeeko myös lumella, erityisesti tuo I'coo Plasma. Niissä pienimmät renkaat (halkaisija 20cm) noista malleista.
I'coo Plasma
Jedo Bartatina (saako muualta kuin Turusta?)
Bebidoo Alu Fly (saako muualta kuin Nummelasta?)
Crescent m300
Olisin todella kiitollinen kaikesta infosta :flower:
Onko kellään kokemuksia seuraavista yhdistelmistä? Mittojen mukaan olisivat kivan siroja ja keveitä... mieluusti tiedustelisin kulkeeko myös lumella, erityisesti tuo I'coo Plasma. Niissä pienimmät renkaat (halkaisija 20cm) noista malleista.
I'coo Plasma
Jedo Bartatina (saako muualta kuin Turusta?)
Bebidoo Alu Fly (saako muualta kuin Nummelasta?)
Crescent m300
Olisin todella kiitollinen kaikesta infosta :flower: