Icsi+ infektio + lievä hyperi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kirnu

Uusi jäsen
24.11.2012
1
0
1
Hei,

Onko kellään kokemusta ivf punktion jälkeisestä infektiosta? Itsellä nousi kuume kolme päivää punktiosta ja samoin tulehdusarvot. Niihin vahvat antibiiotit. Lisäksi jouduin sairaalaan 6päivää punktion jälkeen, kova vatsakipu. Epäilivät lievää hyperiä ja infektiota. Nyt tietenkin mietityttää onko tässä enään mitään raskausmahdollisuutta....

minulla ei ole kokemusta tuosta infektiosta, mutta hyperistä kyllä ja hyvin usein hyperi pahenee, kun raskaushormooni lisääntyy, joten se voi tietää hyvääkin :) ja antibioottejahan käytetään joskus jopa apuna alkion kiinnittymiseen, joten niistäkään tuskin haittaa on. Oman hyperini tulos täyttää ensi viikolla puoli vuotta, joten meillä ne sairaalareissut oli hyvästä!

Hei,minä sain puntiosta tulehduksen ja kärsin kovista vatsakivuista. Olin osastolla usean päivän ja söin kahta eri antibioottia. Kyseisestä kerrasta sain testiin plussan. Vielä en tiedä onko kaikki ok,kun olen vasta rv 5+3,mutta ultraa odotellessa ja toivoessa,että tämä raskaus olisi vihdoinkin se onnistunut,enkä joutuisi jälleen kokemaanpettymystä.. Mutta joka tapauksessa minun kohdalla tulehdus,kivut ja antibiootit eivät tehneet hallaa. Peukut sinulle,että saisit myös plussan testiin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä