Ideoita 1v.kummitytölle pukinkonttiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kummi"

Vieras
Pää hakkaa tyhjää, vaikka onhan tietysti vaikka mitä mahdollisuuksia.. Mutta jos jollain on jotain kivaa ideaa niin laittakaa ehdotuksia :) Vanhemmilla ei ole mitään erityisiä toiveita kun kyselin, leluja taitaa olla aika paljonkin mutta aika paljon "poikien" leluja (vanhemmat lapset siis kaikki poikia). Onko vaatelahja tylsä? Vai kenties lelua ja minkälaista vaiko ihan muuta..

Jos lapsella kerta on isoveljiä, niin perheeseen on varmaan kertynyt jo ihan kiitettävästi taaperoleluja eikä niistä kaivata tyttöversioita. Muuten ei 1-vuotiailla ole vielä erityisiä tyttöjen/poikien leluja, vauvanuken voisi ehkä antaa.

Mä varmaan hankkisin jonkun juhlavaatteen, korun tai jos vanhemmat haluavat, niin ns. luksuskamaa kuten Baby Björnin pottatuoli :D .

tuon ikäsille olen suosinut perässä vedettäviä leluja, ne kun on kivoja kun oppii tai on oppinut kävelemään. kaverin tytölle löysin jostain nettikaupasta aikoja sitten hauskan pehmopupun jolla oli puiset pyörät jotka sai irrotettua ja vetonarukin oli tarralla joten sen voi ottaa vaikka unileluksi.

meidän tasan yks vee tytön lempilelu on tällä hetkellä iso pehmomuumipappa! Kulkee sen kanssa ympäri kämppää ja hokee "pappa pappa" eikä suostu menemään vaunuun päikkäreillekään ilman pappaansa. Toinen hitti on leikkikattila ja paistinpannu joilla kokkailee omia ruokiaan ja tunkee sitten pannuaan suoraan toisten suuhun. Myös isoa vauvanukkea on alkanut hoitaa ja työntelee sitä taaperokärryssä joten olen ajatellut pian hankkia ihan oikeat pienet nukenvaunut.

Kiitos ideoista!! Täytyy vielä miettiä.. Ihan vauvanukke kävi mullakin mielessä tai siihen liittyvät tarvikkeet;vaatteet, vaunut tms. kun ei ole ikinä saanut kenellekään sellaisia ostaa. Korukin vois olla kiva;mut enpä tiedä osaisinko mieleistä osaa.. Tytölle varmasti kelpais, mut joillakin voi olla eri maku :) Tuo Baby Björnin potta taitaa löytyä heiltä, jos en väärin muista.. Mutta sanotaanko, että vanhemmat on aika "laatutietoisia" toisin kuin itse ajattelen, eli ei tarvii olla vaatteet tai lahjat sitä kalleinta.

Meillä saatiin 1-vuotislahjaksi mm. Brion hella, brion magneettipalikat.. Mm me ostetaan joululahjaksi tytölle my first band rumpusetti ja jotain muita soittimia. Miten olis musa fazerilta esim xylofoni tai kellopeli tms..

Uninalle?

www.hattentatti.fi tilasin viime viikolla uninallen jonka kaulaliinaan kirjailtiin lapsen nimi,tuli tosi upea,maksoi alta 20 e ja tuli nopeasti kotiin,n.viikossa.
Toivon että kummilapseni vanhemmat osaavat arvostaa sitä,on ajatuksella mietitty ja ostettu lahja,jätän mieluummin krääsän kauppaan.Kummilapsi itse on vastasyntynyt joten ei paljon joulusta älyä :)

[QUOTE="Ajatus";22385421]Uninalle?

Hattentatti tilasin viime viikolla uninallen jonka kaulaliinaan kirjailtiin lapsen nimi,tuli tosi upea,maksoi alta 20 e ja tuli nopeasti kotiin,n.viikossa.
Toivon että kummilapseni vanhemmat osaavat arvostaa sitä,on ajatuksella mietitty ja ostettu lahja,jätän mieluummin krääsän kauppaan.Kummilapsi itse on vastasyntynyt joten ei paljon joulusta älyä :)[/QUOTE]

Sori vaan mutta toi on just sitä krääsää.

[QUOTE="kummi";22385292]Kiitos ideoista!! Täytyy vielä miettiä.. Ihan vauvanukke kävi mullakin mielessä tai siihen liittyvät tarvikkeet;vaatteet, vaunut tms. kun ei ole ikinä saanut kenellekään sellaisia ostaa. Korukin vois olla kiva;mut enpä tiedä osaisinko mieleistä osaa.. Tytölle varmasti kelpais, mut joillakin voi olla eri maku :) Tuo Baby Björnin potta taitaa löytyä heiltä, jos en väärin muista.. Mutta sanotaanko, että vanhemmat on aika "laatutietoisia" toisin kuin itse ajattelen, eli ei tarvii olla vaatteet tai lahjat sitä kalleinta.[/QUOTE]

Jos on tyttö poikien joukossa ni ostasin hälle nuken+rattaat. Kyl lapsi jo 1v alkaa sitäkin leikkiä opetella.

Minä arvostaisin kovasti, tätä että sukulaiseni ovat selvittäneet minkä kokoinen pikkunukke 11 kuisella tyttärelläni on. Tiedän muutamassakin perheessä puikkojen helisevän ja ompelukoneen surisevan, kun nukkeneiti saa muutama helposti puettavan vaatekerran.

Pikkulinnut lauloivat, että kaulanauhakin Aija-nukelle on tekeillä yksinkertaisella makrameetekniikalla, sillä pieni serkkutyttö ei osaa kutoa, virkata eikä ommella. Toivon myös kovasti, että nukke saisi itsetehdyn puisen kehdon joko tyttären syntymäpäivän tai joulun aikaan. Siinä voisi pieni nukenhoitaja heilutella kehtoa ja kehdossa pääsisi keinumaan isoveljen pehmolelutkin.

Aikaa myöten tulee lisää syntymäpäiviä ja jouluja. Jos se tyttärelleni rakas nukke saa ympärilleen ihan tavallisia, vaikka kirpparilta löydettyjä ja parempaan kuntoon tuunattuja leikkivälineitä (rattaat, kylpyammeen jne.) olisin hirveän iloinen.

Yhteistyössä