Ideoita iltapalaksi vieraille?!? Ite oon laiharilla, enkä halua tänne mitään herkkuja!

Laihiksellakin voi herkutella, kokemusta on on. Laihtuakseen on kuitenkin päisvääss syötävä säännöllisesti. Laihiksellakin voi hewrkutella, mutta kohtuudella eli syödä enemmän salaattia, dippikasviksia ja silti voi syödä kunnon pala suolaista piirakkaa, kun teet sen painonvartijoiden ohjeella. Maitorahkaa, loraus kevyt rasvaa, leivinjauhetta, vehnäjauhoja, jotka voi osittain korvata grahamjauhoilla tai täysjyvävehnäjauhoilla. Päälle vaikka paprikaa, kirsikkatomaatteja, oliiveja, kevytfetaa, sipulia ja päälle munamaitoseos rasvattomasta maidosta. Tai sitten ihan tonnikalaa, paprikaa, tomaattia, kevytjuustoraastetta.

MaijaMehiläisen ohje on kaikkea muuta kuin kevyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja dip:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/99200/Suolainen%20rahkapiirakka%20(uunipellillinen%20)
onko tämä liian rasvainen?
Mä oon tehnyt kevyt tuotteilla

joo, joku tällanen piirakka vois olla hyvä! Ja toi pohjan ohje on hyvä, ku ei tarvi voita! kiitos

Kyllä muna on kaloripitoinen eli jos maitorahkapohjaa lorauttaa vähän öljyä tai kevytttä juoksevaa margariinia on se kevyempi vaihtoehto.

Yhteistyössä