Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kaluston värikin riitelee vielä lattian ja seinien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chostra:Joo, toi lattia on kauhea.. Se pitäis kait purkaa kokonaan pois, on alkuperäinen. Jotain ihmemateriaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja Chostra:Ideoikaa oheiseen keittiöön remonttiehdotuksia. Ihan hirveän suuri budjetti ei ole, joten mitään luxuskeittiötä en haaveilekaan saavani.
ihan aluksi lopettaisin tupakanpolton ja säästäisin pitkän pennin, tekisin sen jälkeen kunnon remontin!
Alkuperäinen kirjoittaja Chostra:Joo, toi lattia on kauhea.. Se pitäis kait purkaa kokonaan pois, on alkuperäinen. Jotain ihmemateriaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Chostra:Ideoikaa oheiseen keittiöön remonttiehdotuksia. Ihan hirveän suuri budjetti ei ole, joten mitään luxuskeittiötä en haaveilekaan saavani.
ihan aluksi lopettaisin tupakanpolton ja säästäisin pitkän pennin, tekisin sen jälkeen kunnon remontin!
Noniin.
Silloin kun nuo kuvat on otettu, en ole itse asunut siellä. Joten eipä ole mun tupakkakartonki joka siellä näkyy.
Palattaisko asiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja heips:Itse säilyttäisin kaapit, jos toimivat. Lattian repiminen/alta lautalattian kaivaminen hiominen. Tai helpompi, laminaatti pintaan. Kulkuoven maalaisin valkoiseksi... liikaa vihreetä, jos joka paikassa. Vetimet kaappeihin, kaikkiin samanlaiset / uudemmanaikaiset, muuttais heti keittiön ilmettä =) Tässä mitä minä tekisin ns.pikaremontti =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja ehtottomasti nuo ruusut pois kaapin ovista. Kamina on ihan hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:Ehdottomasti säästätte kaminan, jos kerran toimii. Nykypäivänä pitää mielestäni olla joku tulisija talossa, koska sitä ei koskaan tiedä koska tulee sähkökatkos.