Ideoita mitä pyydetään kummeilta pojan 1v lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ann-helen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ann-helen

Vieras
pojan kummit ovat kysyneet mitä sarjaa tms alkaisivat meidän pojalle kerätä. Olisko ideoita, muutakin kuin perinteistä lusikkalinjaa? Haluavat kuulemma ostaa jotain hyödyllistä aina lahjaksi, mistä jäisi pidempiaikainen muisto. Pää lyö tyhjää... Onneks viel 3 kk aikaa miettiä toivomusta...

Joo, mulle kummi keräs hyödyllisiä chippendale-lusikoita, jotka pölyttyy jossain kaapissa. En ole tainnut käyttää kuin kerran tai pari niitä kahvilusikoita, muita vehkeitä en kertaakaan, ja useampi vuosikymmen on tässä vierähtänyt.

Vähän vaikea sen lapsen puolesta päättää, mitä kannattasi kerätä. Ehkä teräskattiloita? Ne on ikuisia, mutta muutama riittää.

Minä meinaan alkaa ostamaan kummilapselleni kirjan joka vuosi; joko synttäri- tai joululahjaksi. Ei tuo mikään "hyödyllinen" ole mutta tiedän että hänen äitinsä arvostaa kivoja kirjoja ja voihan ne kestää hyvin käytettynä vaikka kummilapsen omillekin muksuille. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
jos kummit itse ovat kysyneet, mitä voisivat alkaa kerätä, niin ehdota vaikka muumimukeja :)

Niin eihän sitä muuta tarvitakkaan kun joskus siihen omaan asuntoon muutetaan.Muukimukista keittoo,muumimukista nakkeja..

Sen verran siis tarkennusta että haluavat että lahjasta jää 'ikuinen' muisto, kuulemma tällaisen lahjan mukana lapsi saa myös siihen hetkeen sopivaa esim. kirjaa tai vaatetta. Muumiastiat jne ovat varteenotettava vaihtóehto, kiitos vinkistä.

Yhteistyössä