Ideoita pihalle? Haluaisin jotain pinkkiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *hubba*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

*hubba*

Jäsen
21.06.2013
493
6
18
Tuli aika hommata keinuun uudet päälliset ja niitä etsiskellessä syttyi päässä lamppu että "hei, mä haluankin jotain pinkkiä nyt pihalle!"

Talon päätyseinä on siis melkein vapaa. Siellä on vain keinu, jossa ei niitä pehmusteitakaan vielä. Tekisi mieli uusia koko keinu, mieluiten puiseksi mutta kai tossa menettelis ne uudet pehmusteetkin.

Sit mietin että mitäköhän pinkkiä kyhäelmää tuonne voisi tehdä? Maalais jotakin? Pää raksuttaa tyhjää, onko ideoita?

Ja tuohon seinustalle olis kiva laittaa jotain kasvamaankin, paikka on kyllä aika kuiva.

Oisko vaikka jotain kuvia mistä saisi ideoita?

Ja kiviä rakastan, olis upeeta saada isoista kivistä joku juttu mutta en tiedä onnistuuko käytännössä. En uskalla enää hirveesti rehkiä kivien kanssa kun sain toissakesänä käsiin sellaiset rasitusvammat että sit ei voi tehdä mitään... Mutta kyllä sitä jollain keinolla parit isot kivetkin tuohon vääntäis vaikka metsästä :p

Keinu, siihen pinkit pehmusteet. Ympärille isohkoja ruukkuja, osa valkoisia, muutama pinkki tehosteena. Kukkina pinkkiä petuniaa, senettiä, pinkkejä päivänsiniä yms, joukossa valkoista ja vihreää raikastamassa kokonaisuutta.

• Tykkää
Reactions: *hubba*
Kiitos näistä ehdotuksista! Juu, keinuun tulee nyt sitten pinkki pehmuste ja nuo ruukut olisi ihan kiva juttu. Voisin maalata jonkun ruukun pinkiksi, valkoisia saattaa jo löytäkin.

Jotain vähän isompaa mietin, ehkä sellainen korkea suihkulähde? Mitenkähän sen tekisi itse...

Ja tossa on niin surkea nurmikko että laatat vois olla paikallaan. Kehtaisko ne maalata pinkiksi ja kai sellaista maalia löytyy mikä kestää laatoissa?

Mun tekis tosiaan mieli valaa tuohon joku kivijutska jonka maalais, tai sitten puusta joku teline kenties?

Maalaa kaikki mahdolliset
DSC_0042.JPG

• Tykkää
Reactions: *hubba*

Yhteistyössä