Ideoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mut vietiin eka kana puvussa ympäri kyläää kukkoa etsien ja sitte mentii kylpylää rentoutuu ja pesulle, sit kaverin luo tuli sellainen nainen joka höpötti makuuhuoneen "mausteista" ja siitä uusi rooliasu päälle ja kaupungille... eli semmonen perinteinen....
värikuula sotaaki olisi kiva kokeilla nk. mies pääs kokeileen....

siis mä olen kaaso kun ystävälläni on ensivuonna häät..jakaikista tylsin on tuo rooliasujen kanssakaupungille ja lappu selässä tai jotain ihme kerjäyshommaa! oikeesti yök :x jotain omaperäisempää ja ikimuistoista mitä ei ole muilla

Miun polttarit oli saunomista, syömistä, juomista ja hauskan pitoa kavereiden kesken. No, baarissa laittoivat piirtämään kanssa ihmisistä kuvia ja myymään niitä heille ja jotain muuta pientä kirjottelu/muistelu tehtävää oli mistä sitten olivat koonneet kivan kansion "elämää ennen naimisiin menoa".

kauneusilta vaikka jossain kosmetologilla. Manikyyrit, pedikyyrit, kasvohoidot tai jotain muuta vastaavaa...rentuouttava kylpy...sitten pukeutumisvinkkiä esim. jossain Sokkarilla, Stocmannilla...ratsastusta...tanssituntia..baarissa jossain hauskassa rooliasussa kurkun kanssa, ja pyytää ihmisiä laittamaan siihen kondoomin...(olen joutunut laittamaan kondomin), sitten sellainen vihko, jota ei tietty polttarisankari saa lukea, mihin voivat ihmiset (tuntemattomat) kaupungilla kirjoittaa muistoja tästä ko. henkilöstä. Esim- itse kirjoitin jollekin miehelle jotain tälläitä: Kiitos yhteisistä hetkistä, jäin kaipaamaan sinua ja lämmäntä kosketustasi...onnea jatkossa jnee...siis vihkon alkuun tekstiä et mistä kyse ja polttarisankari saa sitten myöhemmin lukemisekseen sen...

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siis mä olen kaaso kun ystävälläni on ensivuonna häät..jakaikista tylsin on tuo rooliasujen kanssakaupungille ja lappu selässä tai jotain ihme kerjäyshommaa! oikeesti yök :x jotain omaperäisempää ja ikimuistoista mitä ei ole muilla

just sillä se oli niin kivaa, ku "häät" ei ollee perinteiset niin polttareissa oli sitte perinteisempää ja hurjan hauskaa oli.. ja aamulla ku laski rahoja niin juhlapaikan vuokrarahat oli kourassa! kaikilla kun ei ole rikkaita vanhempia tai vanhempia ollenkaa nii "häätki" menee omasta pussista!

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

Rooliasut toimii, kun kaikki polttariporukasta siinä täysillä mukana ja myöskin rooliasuissa.

Oon ollu pareissa polttareissa, joissa koko poppoo pukeutu koko päiväksi. Ilta-asuja vähän säätäen ja aivan järjettömän hauskat kemut olleet myös morsianten mielestä. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja naurua riittäny aamusta aamuyöhön!!!

Ohjelmassa oli näissä polttareissa oli raviohjastusta, paintballia, koskenlaskua, lantionpohjalihasjumppaa, kasvohoitoa, käsihoitoa, morsiussaunaa, morsiusrastit kuvakansion avulla, puistopiknik, ravintolaruokailua saunomista, ja tienaamista...

mun mielestä tuollaiset "tavaliset" likkojen illat ei ole kovinkaan polttarimaisia ku kuitenki sen pitää olla sellainen ilta mikä jää mieleen!!! ja se että morsian "nolataan" noilla rooliasuilla ja ihmetehtävillä jää mieleen... saunoa voi muulloinki ja juoda viiniä,,, mitä ihmeellistä siinä on???

mulle ei ainakaan ole tavallista viettää iltaa likkojen kanssa missään kauneussalongissa. Tää ihminen pyysi ideoita, eikä varmaan mitään parjaamista mikä on sun mielestä tylsää...Ja kaikki rooliasut ei ole nolaavia!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
mulle ei ainakaan ole tavallista viettää iltaa likkojen kanssa missään kauneussalongissa. Tää ihminen pyysi ideoita, eikä varmaan mitään parjaamista mikä on sun mielestä tylsää...Ja kaikki rooliasut ei ole nolaavia!!

laitoinki ton nolataan lainausmerkkeihin... en sitä tarkoittanutkaan et ne nolaavia on, mut en kylläite niitä joka päivä käytäkkää!!!

Yhteistyössä