Idols Kalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko se muka huono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä uhosin jo eilen, et jos Kalle jatkaa, lopetan koko sarjan katsomisen ja niinhän se vain jatkoi :(
en kyllä tajua, miksi sitä ihmiset äänestää. Onhan se symppiksen näkönen jne. mutta kun se ei osaa laulaa! Ja kai tässä kuitenkin ollaan etsimässä parasta laulajaa, eikä parasta luonnetta :|
Vali vali :)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
" Ylituomarit : Annaa on tuomarit kehuneet koko ajan (aivan turhaa) vaikka laulaisi kuin huonosti taikka biisi olisi tosi surkea, niin eivät he arvostele tai mollaa, niinkuin tapahtuu muiden esiintyjien kohdalla. On tosi ikävää, että heti alusta lähtien tuomarit manibuloivat äänestäjät valitsemaan oman suosikkinsa. Toinen ikävä piirre on, että idols ei saa olla lihava, koska eihän se ketään kiinnosta, vaikka sillä olisi kuin hyvä ääni."
http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=12706&start=20&sourceStart=0

aika hyvin toi sanottu..että jotakin tiettyä laulajaa mollataan oikeen olan takaa ja toista kehutaan maasta taivaisiin vaikka olisi kuinka surkea.
Eilen kun Jone puhu en muista kenelle niin ekaa kertaa tuli olo että shut the f*** up..ois toikin äijän retale hiljaa.

No ehkä se tiettyjen mollaaminen johtuu siitä että he on ammattilaisia ja osaa kuunnella niitä laulutaitoja vähän erilailla kuin tällainen tavallinen tallaaja. Ja vaikka olis manipulaatiotakin niin pitäishän sen valittavan olla sellainen jolla saadaan myös niitä levyjä sit myytyä ettei käy "jääskeläiset".

Tuohon lihavuus asiaan sanoisin sen verran että mua kyllä ärsytti Idolssissa se yks likka joka kokoajan jaksoi mainita että kun hän on niin paljon isompi ja lihavampi kuin muut. Mä olen ite reilusti ylipainoinen ja mua ärsytti se että pitääkö sitä painoasiaa ite joka kohdassa mainostaa. Uskon kyllä jos on tosi hyvä laulaan ja karismaattinen ihminen niin niillä kiloilla ei ole niin väliä. Ongelma ne on silloin jos niistä ite tekee itelleen sen ongelman niinkuin tuolle ihmiselle näytti käyneen. Ja faktahan on että siinä haetaan idolia ei parasta laulajaa joten koko paketilla pitääkin olla merkitystä.

Mä en kans tajuu kuka hitto tuota Kallea äänestää!? :o :o
Se ei osaa laulaa, ei niin yhtään! :headwall:

Ihme homma kyllä, varsinkin kun en tiedä ainoatakaan ihmistä joka Kallesta tykkäis, ei edes niissä mun tuntemissa "pikkulikoissa" ole Kalle faneja... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä en kans tajuu kuka hitto tuota Kallea äänestää!? :o :o
Se ei osaa laulaa, ei niin yhtään! :headwall:

Ihme homma kyllä, varsinkin kun en tiedä ainoatakaan ihmistä joka Kallesta tykkäis, ei edes niissä mun tuntemissa "pikkulikoissa" ole Kalle faneja... :whistle:

En mäkään dajuu, kuka sidä äänesdää. Pikkulikad pidää pörröpäisdä.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Kalle vaan on äärettömän symppis,ei sille voi mitään.
Sellane ujo vaatimaton nöyrä kaveri ja laulaa kyllä ihan hyvin.
Koopissa ei ole idolsainesta yhtään,se on sellane mummojen suosikkipoju enempi.

Oho... Mua kun ärsyttää siinä eniten justiinsa se nöyryyden ja vaatimattomuuden puute.

Jostain ekasta jatkoonpääsystä asti se on niissä haastatteluissa huokaillut tyyliin: "Onhan se rankkaa kun kadulla kaikki tunnistaa ja tullaan nimmareita ruinaamaan..."
Ja tuomareiden negatiivisista kommenteista huolimatta toteaa jotain "Kyllähän ne fanit äänestää, äänesti ne viimeksikin." jne.

Mä olen saanut kuvan, että siinä on pojalla noussut urea huppuun jo ennen kuin siihen olisi mitään syytä. Niin hyvä laulaja se ei ole, että olisi varaa nostaa nokkaa.

Mutta mielipideasioitahan nää on...

hyi ykkis, mikä tyyppi ja niin keskitasoo...ei ymmärrä miten on näinkin pitkälle päässy...ehkä porukat äänestää sitä just siks EDDÄ DUODA se on niin huono...ihan vaan vastustakseen koko idols-formaattia eddä duoda

No näkihän se eilisessä lähetyksessä, että pikkulikat siellä kiljuivat Kallen perään ja nehän ne äänestää ;) Itse jakelen vaan mielipiteitä, mut en kuitenkaan ikinä äänestä ketään :whistle:

Ja mua niin ärsyttää tuo, että Annaa ei muka ikinä arvostella negatiivisesti. EHKÄ siksi, että se laulaa aina hyvin ja NUOTILLEEN... Mua ottaa päähän, etttä "lihavat" (sori yleistys, en itekään oo mikään kukkakeppi) ei voi ymmärtää, että voi olla hyvännäköinen ja laulaa hyvin. Anteeksi tylyys, mutta niin se vaan tässä tapauksessa on.

Asia ei liiemmin kiinnosta, mutta mielestäni tuomarit ovat joka kerta sanoneet, että Kalle laulaa HYVIN. Ja hänhän laulaa hyvin, siis ei väärin tai huonosti, kuten täällä on kirjoitettu. Esiintyminen ja biisivalinnat onkin toinen juttu, mutta huono laulaja Kalle ei ole.

Anna on mun suosikki :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Asia ei liiemmin kiinnosta, mutta mielestäni tuomarit ovat joka kerta sanoneet, että Kalle laulaa HYVIN. Ja hänhän laulaa hyvin, siis ei väärin tai huonosti, kuten täällä on kirjoitettu. Esiintyminen ja biisivalinnat onkin toinen juttu, mutta huono laulaja Kalle ei ole.

Anna on mun suosikki :)

Ei se minustakaan huono laulaja ole, äänelle sopivat tietynlaiset kipaleet. Mutta se kokonaiskuvio mättää hällä.

Oikeastaan Kalle osaa kyllä laulaa, ei muuten olisi tuolla. Ei kyllä muuten vetoa minuun yhtään, mutta esim. semifinaaleissa veti sen hitaan biisin ja sillä todisti, että on lauluääntäkin.

Yhteistyössä