Ihan alkuraskauden HCG arvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuska7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuska7

Jäsen
23.08.2012
768
0
16
Mitä arvoja te olette saaneet, kun kyseessä alkuraskaus? Itse sain eilen ja tänään kotitesteissä haamujen haamun ja toisesta haamun. Kävin verikokeissa ja sain juuri tuloksen. Positiivinen, mutta arvo on tosi matala. Hoitajan mielestä joko ihan alkuraskaus tai sitten esim tuulimuna. Millaisia arvoja te olette saaneet?

[QUOTE="vieras";26983212]No joo, mutten niitä enää muista. Olisiko ollut n. 300 siinä menkkojen alkamispäivän ajankohtana. Ja raskaus on nyt loppusuoralla.[/QUOTE]

Ok kiitti...toi jo kertoo paljon...eli mun arvoilla ei taida olla toivookaan. Maanantaina meen lääkäriin ja otetaan uudestaan verikoe. Vuodon aloitusta tässä kyllä tulee odoteltua varmaan koko viikonloppu.

Ok kiitti...toi jo kertoo paljon...eli mun arvoilla ei taida olla toivookaan. Maanantaina meen lääkäriin ja otetaan uudestaan verikoe. Vuodon aloitusta tässä kyllä tulee odoteltua varmaan koko viikonloppu.

Muistan että sanoivat, että yli 50 pitää olla siinä vaiheessa, ja että mulla oli "vahvat" lukemat, tukien siis sitä että raskaus on hyvin käynnissä. (Lapsettomuushoidoilla aikaan saatu).

Kovasti onnea Sinulle tähän!

Yhteistyössä