Ihan ekat raskautumisoireet? ja missä vaiheessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ollakkovaieiköolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ollakkovaieiköolla

Vieras
Tää aihe varmaan on jo enemmän kuin loppuunkäsitelty täällä... mutta kerta kiellon päälle;)

Millaisia ensioireita?

Joko ollu oireita jo ennen kuin olis pitäny kuukautisten alkaa?

Mulla tuli ennen kuukautisia muutama oire josta päättelin olevani raskaana. Olin todella väsynyt vaikka kuinka nukuin ja toinen oli että saunasta tullessani pyörrytti, mikä ei muuten mulla ole normaalia. Ja raskaana oltiin ja ollaan edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hentsu84:
mulla iski kauhee väsymys viikko ovulaatiosta..siitä mä melkein jo arvasin mut tein vasta viikko siitä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta testin..

Hih... just samasta syystä aloinkin epäilee ;) siis nyt on ovulaatiosta kulunu arviolta viikko... ja väsymys on aika kova. Normaalisti en ole kyllä ollu väsyny :) Ja rinnat on todella kipeät :/

Miten sitä unohtuu kaikki edellisistä raskauksista?! Mulla on 3 ja 4 vuotiaat ja millään en muista miten "kaikki" meni heidän raskauksissaan :o

Esikoisesta oli väsymys, hajuaistin paraneminen ja rinnat aristi sivuilta. Tokasta en muista mitään oireita. Paitsi ehkä tissit turpos. Mutta nyt kun kuukautiset myöhässä pari päivää on oireita vaikka kuinka! Mutta tiedän että ne sieltä alkaa.

Yhteistyössä