ihan hassua,miks tunnen näin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
olen eronnut lapseni isästä jo aikaa sitten ja elämme kumpikin uusissa parisuhteissa. exä ja mun mies on tuntenut toisensa vuosikausia ja ovat kavereita,kun taas exän emäntä on aivan kamala. enkä sano tätä mustasukkaisuuttani tai mitään,vaan se on oikeasti. ja lähes kaikkien mielestä. no,ensin kuulin heidän menneen kihloihin ja mulla nousi pala kurkkuun,tuli ihan ihmeellinen kuvottava tunne :o mä en TODELLAKAAN ole mustasukkainen,eikä mulla ole mitään tunteita exää kohtaan jäljellä,joten mitä ihmettä? :o no,nyt kuulin et ne on menossa naimisiin ja taas heitti sisuskalut voltin vaik olihan se nyt jo tavallaan tiedossa et menevät naimisiin kun kihloihinkin menivät :o
ja olen itsekin kihloissa ja menossa naimisiin jo tänä kesänä.
mua ärsyttää sellaset ihan oudot asiat,kuten et niiden naimisiinmenon jälkeen,sillä ämmällä,exällä ja mun lapsella on sama sukunimi,ne on kun yhtenäinen perhe nimiä myöden kun taas mulla ei tule ikinä olemaan samaa sukunimeä OMAN lapseni kanssa. ja mä tulen varmaan aina olemaan puoliksi pimennossa oman lapseni elämästä. nyt just sellanen tunteiden vuoristorata myllertää,et ei tästä tekstistäkään saa varmaan selkoa... kunhan purin outoa oloani :ashamed:

Yhteistyössä