Ihan HUIPPU BÄNDI!!! Ja suomalainen vielä!!! :D

confused0067.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Olettepa te rajoittuneita :laugh: Tämähän on todella hauskaa musiikkia! Mä oon niin kyllästynyt metalliin iänikuiseen mättöön tai sitten ranteet auki viil viil angstiin...

onneks musiikki merkkaa jotain muuta kuin angstia et ranteet auki vaan..

Olettepa te rajoittuneita :laugh: Tämähän on todella hauskaa musiikkia! Mä oon niin kyllästynyt metalliin iänikuiseen mättöön tai sitten ranteet auki viil viil angstiin...

Sä taidat itse olla aika rajoittunut jos et löydä maailman musiikkivalikoimasta kuin metallin ja tuon peen mitä linkitit. Tuon bändin muijien kannattaisi mennä parturiin kun nyt heillä on tuollaiset pottakampaukset.

no höh mä kun luulin että corpset uppois teihin... mä meen perjantaina ku tulee ll ostaa näitten levyn :saint:

*avaa sateenvarjon*

Corpset ei kyl uponnut niinkö yhtään. Ihan kauheeta scheißea. Mutta mene ja osta, vaikka sitten lapsilisilläkin. Parempi sekin kuin että imisit laittomasti netistä.

:xmas:

Ai että ei ole kun metalli ja tämä olemassa??

:o

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

Ai että ei ole kun metalli ja tämä olemassa??

:o

Kuuntelen paljon muutakin.. Levyhyllystäni löytyy mm. Miles Davisia, Monster Magnetia ja lähes kaikkea siltä väliltä :saint:

Yhteistyössä