Ihan hullua! Mistä sen tietää että miehellä on tunteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kertokaa mullekin.
Välillä mies tekstailee useemman kerran päivässä oma-aloitteisesti ja puhuu "puolituhmia" ja sit kun tulee käymään, niin istuu kahden metrin päähän ja on ihan vaikeena.
Sit on hiljaiseloa ja mä kyselen et miten menee eikä mitään kuulu. Sit taas alkaa kuulua. Sit ei kuulu. Mä en tajua tätä.

Uupuu...en yhtään jaksaisi tuollaista enää! Kaikenlainen tuollainen säätäminen...kysykää suoraa ja siitä sitten johtopäätökset. Hankkiutukaa eroon tai jatkakaa yhdessä.

[QUOTE="...";27308762]Uupuu...en yhtään jaksaisi tuollaista enää! Kaikenlainen tuollainen säätäminen...kysykää suoraa ja siitä sitten johtopäätökset. Hankkiutukaa eroon tai jatkakaa yhdessä.[/QUOTE]

No mutta jos ollaan tunnettu niin vähän aikaa ettei oikeen voi vielä kysellä suoraan..?

[QUOTE="...";27308787]Itse en jaksaisi tuollaista peliä. Ilmaisisin, että olen kiinnostunut ja jäisin odottelemaan vastapuolen reaktiota. Se ei ole häpeä, jos teidän tunteenne ei kohtaa. Sitten eteenpäin![/QUOTE]

juuri näin.Mä veikkailin tos kesällä yhen miehen tunteita ja kun ei se homma tuntunut etenevän sen osalta niin kysyin suoraan ja sillähän se selvis. Ei olla yhessä,sillon itketti mut nyt on menty eteenpäin ja olen tyytyväinen et kysyin suoraan,olis sitäkin tilannetta voinut kestää ties miten kauan muuten.

No mun kokemuksen mukaan se on just näin, että jos joutuu toisen kiinnostusta jotenkin arvuuttelemaan, niin sitä ei yleensä ole. Ainakin mun kohtaamat aidosti kiinnostuneet miehet on kyllä sen ihan selkeästi näyttäneet ja sanoneetkin. Jos taas ei ole kiinnostusta kovin paljon, niin sitten on ollut tuollaista outoa käytöstä.

[QUOTE="argh";27308737]Kertokaa mullekin.
Välillä mies tekstailee useemman kerran päivässä oma-aloitteisesti ja puhuu "puolituhmia" ja sit kun tulee käymään, niin istuu kahden metrin päähän ja on ihan vaikeena.
Sit on hiljaiseloa ja mä kyselen et miten menee eikä mitään kuulu. Sit taas alkaa kuulua. Sit ei kuulu. Mä en tajua tätä.[/QUOTE]

Olisko sitten ujo mies kasvotusten tai ollu vähän tekemisissä naisten kanssa ?
Tee sie aloite, mie en jaksais kovin pitkään tuollaista.

No ollaan tunnettu reilu kuukausi, ollaan nähty tänä aikana 4 kertaa + ensitapaaminen. Ollaan halailtu ja pussailtu ja kerran jopa harrastettu seksiä. Kerran ollaan oltu kännissä, muuten selvinpäin. Ja enemmän tuo hempeilee kasvotusten kuin netissä tai tekstarein.

Mä kans mietin tätä, että miten voisin tietää. Nyt pitkän suhteen jälkeen tapailen yhtä miestä, ja meillä on hirmuinen seksuaalinen veto, ja se menee sit aina siihen, ei voida pitää käpäliä irti toisistamme... niin mistä sitten voin tietää, onko tässä muutakin? Olen ehkä vähän epävarma, kun tää on uutta jne

[QUOTE="vieras";27311781]miten?[/QUOTE] Toisen katse, ottaa yhteyttä usein ilman että itse otan..Puhuu tunteistaan ja siitä että haluaa olla. Suunittelee tulevaisuutta jne

Yhteistyössä