Mistä tietää varmaksi että mies on kiinnostunut oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esimerkiksi suoraan sanomisen lisäksi sakoilee senoissaan ja naamalla on semmoinen hieman ujo hymy kun juttelee sulle. Koskettelee paljon, jos olette jo siinä vaiheessa. Kertoilee mielellään kaikkea "hienoa" mitä on tehnyt tehdäkseen vaikutuksen suhun. Tapauskohtaista vissiin, mut ite olen huomannut ainakin nämä. :)

Kyllä mä uskoisin jos hän niin sanoo ja silmät ja hymy kertoo samaa kieltä. Millä sanoilla hän sen kertoo? Itse ainakin uskoin kun heti ekana iltana kertoi asian juuri niillä sanoilla, joita olin odottanut koko elämäni.

[QUOTE="sondersson";28938643]Mitä syitä sulla on uskoa että mies valehtelee?[/QUOTE]

En oikein tiedä,eikai mitään mutta miksi joku ihastuisi minuun?? Pitää yhteyttä ja haluaa nähdä,kysynyt lähdenkö mukaan "sinne" ja "tänne".Puhuu tunteistaan suoraan(eihän miehet niin tee). Ehkä on oikeasti ihastunut mutta tuntuu niin oudolta mutta samalla niin ihanalta. Ehkä minun pitäisi luottaa enmmän ITSEENI.

Ihan oikeasti naiset!!!! Kun mies on kiinnostunut niin ei todellakaan tarvitse kysyä onko se kiinnostunut. Se tekee niiiiiin selväksi sen asian ettei kenelläkään muulla uroksella ole asiaa tälle aarteelle.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Ihan oikeasti naiset!!!! Kun mies on kiinnostunut niin ei todellakaan tarvitse kysyä onko se kiinnostunut. Se tekee niiiiiin selväksi sen asian ettei kenelläkään muulla uroksella ole asiaa tälle aarteelle.

Niin juuri tällainen olo mulle tuli heti ensimmäisenä iltana. Hän ilmoitti heti miten asiat on ja niin ne asiat on olleet siitä lähtien ja hyvä niin.

Esimerkiksi suoraan sanomisen lisäksi sakoilee senoissaan ja naamalla on semmoinen hieman ujo hymy kun juttelee sulle. Koskettelee paljon, jos olette jo siinä vaiheessa. Kertoilee mielellään kaikkea "hienoa" mitä on tehnyt tehdäkseen vaikutuksen suhun. Tapauskohtaista vissiin, mut ite olen huomannut ainakin nämä. :)

Välillä ujostelee mutta puhuu suoraan,kävelyllä ottaa kädestä kiinni oma aloitteisesti,pysähtyy kesken kaiken antaakseen suukon,hiplaa jalkoja tai hartioita kun istutaan vieretysten,laittaa viestejä ja kertoo päivästään.Näitä nyt ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;28938686:
Välillä ujostelee mutta puhuu suoraan,kävelyllä ottaa kädestä kiinni oma aloitteisesti,pysähtyy kesken kaiken antaakseen suukon,hiplaa jalkoja tai hartioita kun istutaan vieretysten,laittaa viestejä ja kertoo päivästään.Näitä nyt ainakin.

Ei tossa mitään epäselvyyksiä pitäisi olla :). Luota mieheen ja nauti tilanteesta. Parhaassakin suhteessa arki astuu joskus kuvioon ja huonommat kuivuu kokoon alkutekijöissään. On ihanaa olla ihastunut ja saada tunteilleen vastakaikua. :heart:

Ei tossa mitään epäselvyyksiä pitäisi olla :). Luota mieheen ja nauti tilanteesta. Parhaassakin suhteessa arki astuu joskus kuvioon ja huonommat kuivuu kokoon alkutekijöissään. On ihanaa olla ihastunut ja saada tunteilleen vastakaikua. :heart:

Ihastuminen on ihanaa mutta vaikea uskoa että nyt joku olisi oikeasti kiinnostunut kun niin paljon ollut niitä muka ihastuneita.Tästä miehestä vain jotenkin outo mutta hyvä tunne ollut alusta asti,vaikka vähän ihmettelen niin silti tuntunut alusta asti erilaiselta kuin yleensä muuten.Erilainen mies kuin muut tapaamani.

Mjaa... pitäiskö oikeesti???

Me miehet ny vaan ollaan just niin saatanan tolloja, et milloin olemme kiinnostuneita, niin kädet tärisee kuin vanhalla juopolla kuukauden putken jälkeen. Emmekä saa sanaa suustamme, vaik oltais kuinka supliikkivalmiita tai sosiaalisia.

Vielä kauheempaa... koska jos niitä sanoja saa ulos suustaan, niin ne on just niitä vääriä sanoja. Tai mitvit vääriä, koska milloin olet oma itsesi et voi tehdä tai sanoa mitään väärää.

Me urosotukset vaan emme osaa pelata naarasotusten pelejä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28939733:
et tiedä vamaksi mistään.

Juuri näin. Ei voi tietää varmaksi mistään. Vähän kuin arpapeliä.

Niinhän se naisillakin on, voi alkuun olla todella kiinnostunut mutta sitten huomaakin että jotain puuttuu.

Aina ei vain tiedä.

Heips itse ainakin on vain, no sen jälkeen kun 3 kk sitten erosin entisestä poikaystävästäni, niin nykyään pojat suoraan ovat ilmoittaneet , että niin on jotain tunteit mua kohtaan ja kuumottaa mulle puhuu..

Niin siitä tuli mieleen, kun yks meidän luokkailainen, joka on helvetin komee, urheilullinen ja kaikkee tuli juuri eilen askin ja facen yms välityksel sanoon että, hänellä on tunteit mua kohtaan ja muutenkin täysin pihkassa, + hän menee yleensä lukkoon, jos vaihdamme sanaa + saan sen aina jotenkin kauheen iloiseks, kun studiossa välillä oon joutunut hänen parikseen, enkä tiedä miksi, mutta oon alkanut aika usein nauramaan jostain, kun hän käyttää 4 eri kieltä yhteen lauseeseen.
--> Repeän, pahoittelen ja no siitä seurauksenä hänkin alkaa aina nauramaan :D

Mut siis ongelmana vain on se, että juu oon saanut hänen numeronsakin mutta hän pyysi mua whatsuppiin , että voitaisiin kaksin jutella ja ongelmana on se ettei mulla ole tällähetkellä puhelinta tai no on yksi muttei siinä ole, mahdollisuuttakaan saada nettiä, eikä ole saldoa <3 (y)
Miten sanon/ilmoitan kyseiselle luokkatoverille, etten pysty menemään sinne vaikka haluaisinkin, sillä saan vasta 12.2, kun täytän 16v niin uuden puhelimen, enkä usko että hän pitää 2vk vastaus tauosta.

Yhteistyössä