ihan kamala tilanne, auttakaaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
oon ollu mieheni kanssa 7 vuotta yhdessä. ollaan kerran välissä erottu.
nyt ollaan oltu 3 vuotta yhtäjaksosesti yhessä ja meillä on kohta 2 vuotias tytär. mä oisin halunnu jo vuoden seurustelun jälkeen mennä kihloihin ja naimisiin, mies ei oo koskaan halunnut. oon aina kinunnu asiaa.

mä en jaksa kertoa ihan kaikkea, mut nyt kävi kuitenki niin et mä menin ja petin miestäni pari viikkoa sitten. ihan kamala juttu ja oon vaan yrittäny unohtaa asian, se oli ihan merkityksetön juttu, pelkkää seksiä!!! ja tää oli eka ja vika kerta.
viikko sen jälkeen harrastin seksiä oman mieheni kanssa.. kummati nämä ilman ehkäisyä :( tai keskeytetty yhdyntä.. pelottaa et olen raskaana, menkkojen pitäs alkaa pian :/

mun painajainen on ehkä toteutunu.. viikonloppuna mies alko puhumaan että mitä jos viimein mentäs naimisiin, vaikka ens kesänä. melkeen siis kosi mua.

mitähemmettiä mä teen, rakastan miestäni ja todellakin haluan naimisiin ja lisää lapsia! en voi kertoa tätä asiaa, mies jättäis mut heti..

auttakaa, sekava teksti koska olen niin paniikissa.

No sit jättää. Ja älä sano, että eka ja vika kerta. Kun pettää kerran, pettää toisenkin. Toisella kertaa se rajan ylittäminen on jo paljon helpompaa kuin ekalla kerralla. Onnea sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sit jättää. Ja älä sano, että eka ja vika kerta. Kun pettää kerran, pettää toisenkin. Toisella kertaa se rajan ylittäminen on jo paljon helpompaa kuin ekalla kerralla. Onnea sinulle!

näinpä. jos pettää kerran, pettää toisenkin. niin se vaan on. varsinkin kun tämä seksikumppani on hyvä kaveri, mikäs estää hänen sänkyynsä kaatumasta uudestaan, nyt kun tiedät ettet jää kiinni siitä. ole rehellinen miehellesi niin mies voi valita haluaako elää loppuelämänsä petollisen naisen kanssa. sinä et sitä valintaa voi hänen puolestaan tehdä ja huijata häntä naimisiin vaikka mies ei tiedä millainen olet.

Et kerro miehellesi mitään..menette kihloihin, jatkatte elämäänne ja unohdat tuon syrjähypyn.. Se mitä miehesi ei tiedä, se ei sitä satutakaan..siis älä kerro mitään, kaikkihan me virheitä tehdään..et ole ensimmäinen joka pettää etkä varmasti viimeinenkään..

Nyt vaan toivot, että menkat alkaa... Miksi et otaanut jäkiehkäisyä???????????
Kiaken varalta, aina pitää ottaa, kun on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä, jos ei haluta raskautua.
No, menkat alkaa, sinä mett naimisiin, kerrankos tuota sattuu..ja monille on sattunut!

Jos selviät raskausuhasta niin sun kantsii muistaa että jos menet naimisiin miehesi kanssa ja et aio kertoa pettamisestäsi niin sun täytyy elää salaisuutesi kanssa loppuelämäsi. Ja silti se saattaa kulman takaa tulla uudestaan eteen vuosienkin kuluttua.. Mä en ainakaan kykynisi siihen, tietoiseen valehtelemiseen rakkaalle loppuelämän ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Et kerro miehellesi mitään..menette kihloihin, jatkatte elämäänne ja unohdat tuon syrjähypyn.. Se mitä miehesi ei tiedä, se ei sitä satutakaan..siis älä kerro mitään, kaikkihan me virheitä tehdään..et ole ensimmäinen joka pettää etkä varmasti viimeinenkään..

mun oma äiti sano just nää samat sanat.

ensin odotan menkkoja, ja luojan kiitos jos ne alkaa.
koska mieheni kanssa haluan kyllä lapsia, mut en kaverini.. siitähän vasta soppa syntyis ku ei tietäis kumman se lapsi on.

:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nythän mä pääsen naimisiin, mitä oon aina halunnu.

.

ja liitto on hyvä alottaa valehtelemalla. mies luulee naivansa uskollisen ja mukavan naisen ja saakin pettävän kieroilija :o onnea vaan miehelle. toivottavasti muuttaa mielensä eikä mene sun kans naimisiin. ero kun tulee varmasti, niin mahtavalta teidän suhde kuulostaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nythän mä pääsen naimisiin, mitä oon aina halunnu.

.

ja liitto on hyvä alottaa valehtelemalla. mies luulee naivansa uskollisen ja mukavan naisen ja saakin pettävän kieroilija :o onnea vaan miehelle. toivottavasti muuttaa mielensä eikä mene sun kans naimisiin. ero kun tulee varmasti, niin mahtavalta teidän suhde kuulostaa

no meidän suhteessa ei kyllä ole mitään vikaa. oikeasti. tuskin koskaan riidellään ja kaikki on hyvin.

se oli se yks hetki ku muhun meni joku, en tiiä mikä. en ollu ees juonu mitään.
en mä osaa tätä selittää.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:

millaisa ihmisiä te ootte? missä on moraali. maataan kenen tahansa kans ja sit vaan huijataan ukko naimisiin. erossa viedään vielä omaisuus. totuus kun tulee aina ennemmin tai myöhemminesille ja mies hakee eroa koska et ollut rehellinen

Ei se aina mene niin, että jos kerran pettää niin sitten toisenki kerran. Myönnän että petin miestäni muutama vuosi sitten. Liitto oli kriisissä miehen sivusuhteen alun takia. En tiedä harrastiko mieheni seksiä tämän toisen naisen kanssa, mutta en koskaan voi uskoa täysin varmasti etteikö olisi sitä tehnyt. Lupasi ja vakuutti muuta,mutta en voi vain uskoa. Menin sitten itse ja harrastin seksiä yhteisen ystävämme kanssa... Paransi oman katkeruuteni, olin kostanut ja jos aloin vainoharhailla mieheni ja tämän toisen naisen suhteesta, mietin vain että itsekkin toimin näin ja näin... Olen edelleen tekemisissä (ja mieheni myös) tämän ystävämme kanssa. Mieheni ei todellakaan tiedä mitä olemme tämän miehen kanssa tehneet! Eikä myöskään miehen vaimo... Olemme toisillemme tärkeitä ja läheisiä luultavasti aina. Ja silti suhde oman mieheni kanssa ei ole koskaan voinut näin hyvin. Viimeisten parin vuoden aikana olemme mieheni kanssa löytäneet suhteestamme monta uutta ja ihanaa puolta ja uskon vahvasti että vietämme elämämme yhdessä hautaan saakka.

Joskus täytyy käydä reunalla, jotta näkee mitä on menettämässä <3

Voimia sinulle aloittaja, kyllä asiat järjestyvät!!!

Kerrot miehellesi että olet pettänyt ei sen pitäisi vaikeaa olla jos kerran pystyit pettämäänkin miestä ja se ei merkinnyt mitään. Kyllähän miehen pitäisi ymmärtää se ja haluta sut vaimoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt nikittä...:
Ei se aina mene niin, että jos kerran pettää niin sitten toisenki kerran. Myönnän että petin miestäni muutama vuosi sitten. Liitto oli kriisissä miehen sivusuhteen alun takia. En tiedä harrastiko mieheni seksiä tämän toisen naisen kanssa, mutta en koskaan voi uskoa täysin varmasti etteikö olisi sitä tehnyt. Lupasi ja vakuutti muuta,mutta en voi vain uskoa. Menin sitten itse ja harrastin seksiä yhteisen ystävämme kanssa... Paransi oman katkeruuteni, olin kostanut ja jos aloin vainoharhailla mieheni ja tämän toisen naisen suhteesta, mietin vain että itsekkin toimin näin ja näin... Olen edelleen tekemisissä (ja mieheni myös) tämän ystävämme kanssa. Mieheni ei todellakaan tiedä mitä olemme tämän miehen kanssa tehneet! Eikä myöskään miehen vaimo... Olemme toisillemme tärkeitä ja läheisiä luultavasti aina. Ja silti suhde oman mieheni kanssa ei ole koskaan voinut näin hyvin. Viimeisten parin vuoden aikana olemme mieheni kanssa löytäneet suhteestamme monta uutta ja ihanaa puolta ja uskon vahvasti että vietämme elämämme yhdessä hautaan saakka.

Joskus täytyy käydä reunalla, jotta näkee mitä on menettämässä <3

Voimia sinulle aloittaja, kyllä asiat järjestyvät!!!

kiitos tästä tekstistä! sai uskomaan että asiat voi vielä järjestyä.
mun pitää nyt miettiä mitä teen. en vaan uskalla kertoa tästä kellekään muulle kun omalle äidilleni, kelle oon kertonu jo..
blaah.. en todellakaan halua erota miehestäni :(

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
mitäs jos sait jonkun sukupuolitaudinkin ihanalta ystävältäs

niin. tämänkin takia täytyy olla miehelle rehellinen. anna miehen päättää tulevaisuutensa ja sen ottaako riskin että sulta sa nyt jonkun taudin

Sinuna kertoisin asian miehelle, koska se saattaa jäädä painamaan mieltä tosi pahasti. Mitäpä jos ystäväsi kuitenkin kertoo siitä joskus hänelle tai onko oikein miestäsi kohtaan, että hän menee sinun kanssa naimisiin tietämättä noin isoa juttua jne

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
mitäs jos sait jonkun sukupuolitaudinkin ihanalta ystävältäs

niin. tämänkin takia täytyy olla miehelle rehellinen. anna miehen päättää tulevaisuutensa ja sen ottaako riskin että sulta sa nyt jonkun taudin

no mä voin kyllä käydä testeissä.

Yhteistyössä