P
"pypylleröinen"
Vieras
Pojan kanssa ollut ihan tavallinen, kiva päivä. No, mies tuli kotiin 16 aikoihin, mä olin just alottamassa syömistä ton ipanan kanssa. Mies halus syödä jonkun thaikuution. Meni tietokoneen etteen sitä syömään, ei voinut meen kanssa syödä keittiössä. Ei siis vielä istuttu ipanan kanssa pöydässä, ooteltiin että ruoka jäähtyy vähän. Ipana meni isältään maistamaan tota kuutiota, ja jäi syliin istumaan. Potkasi sitten miehen maitolasin tietokonepöydältä, maitoa siis näppäimistöllä, pöydällä, lattialla ja miehen päällä. Tietysti toi poika siitä pelästy, ja tuli itkien mun luo ja alettiin syödä.
Mitä tekee mies? Alkaa kiukutella mulle ja lapselle, kun hänen maitonsa kaatu. Oikeesti, toi 1v4kk varmaan tahallaan potkasee sen maitolasin kumoon. Kun kysyin mieheltä, että eiks sitä pöytää vois välillä vähän siivota ja tyhjentääki, vois välttyä vaikka tollaselta, ja jopa syödä keittiössä. Tää vaan kiukuttelee mulle... Ja nyt pitäis sen kanssa lähtee kauppaan ja taistelemaan anoppilaan, kiinnostus ihan sata. Aaaargh.
Mitä tekee mies? Alkaa kiukutella mulle ja lapselle, kun hänen maitonsa kaatu. Oikeesti, toi 1v4kk varmaan tahallaan potkasee sen maitolasin kumoon. Kun kysyin mieheltä, että eiks sitä pöytää vois välillä vähän siivota ja tyhjentääki, vois välttyä vaikka tollaselta, ja jopa syödä keittiössä. Tää vaan kiukuttelee mulle... Ja nyt pitäis sen kanssa lähtee kauppaan ja taistelemaan anoppilaan, kiinnostus ihan sata. Aaaargh.