ihan kivan tilin sain kestovaippakirpulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en mäkään saa niitä aikaiseksi laittaa esim huutikseen :headwall: harmi kun pienimmät vaipat on nyt vielä lainassa, vaikka eivät olekaan käytössä siellä. ois varmaan niistäkin päässyt samalla eroon.

kiva =)
mä oon myyny huutiksen kautta ja hyvän tilin tehny niillä siellä - pian pääsen osteleen uusia mahavauvalle :p
Säästän siis ne "täydelliset" vaipat ja pistän loput kiertoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
kiva =)
mä oon myyny huutiksen kautta ja hyvän tilin tehny niillä siellä - pian pääsen osteleen uusia mahavauvalle :p

mä laitoin muutaman spessumman vaipan huutikseen eikä mene kaupaksi. ei kai kukaan kaipaa rokkivaippoja sitten :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
kiva =)

mä laitoin muutaman spessumman vaipan huutikseen eikä mene kaupaksi. ei kai kukaan kaipaa rokkivaippoja sitten :whistle:

no hö, kyl mul on menny kaikki... En ole kauheesti huutiksen hintoja seuraillu, mutta mun mielestä on ihan tarpeeks hyvin jos saan vaipasta 1/2 hankintahinnasta tai vähän ylikin. Ei ole kauheasti hintaa kertyny käytölle.

mie yritän ees jtn saada myytyä jotta saan sit poijille ja itelle ostettuu kirpparilta vaatetta jne.enpä oo montaa kymppiä tienannu,mut silläki vähällä oon saanu jr.ja itelle jtn.
Kirppari kannattaa :D

Sanokaas nyt kokeneet että paljonko ja minkä kokoisia kestoja pitäis hankkia meidän maalisyllärille? Ei a.i.o.-vaippoja eikä villahousuja, jotain taskuvaippojen tyylisiä olen miettinyt.

kiva =)

no hö, kyl mul on menny kaikki... En ole kauheesti huutiksen hintoja seuraillu, mutta mun mielestä on ihan tarpeeks hyvin jos saan vaipasta 1/2 hankintahinnasta tai vähän ylikin. Ei ole kauheasti hintaa kertyny käytölle.

no niin... ei vaan tunnu menevän. mullakin on ollut lähtöhinta vitosen pintaan, vaipat hyvässä kunnossa ja uutena meille hankittuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanokaas nyt kokeneet että paljonko ja minkä kokoisia kestoja pitäis hankkia meidän maalisyllärille? Ei a.i.o.-vaippoja eikä villahousuja, jotain taskuvaippojen tyylisiä olen miettinyt.

meillä oli kuopuksella muotoonommeltuja sisävaippoja (R&R, Cuddlebuns) nb-kokoa noin 25 kpl, S-kokoa on ollut noin 15-20.

Miten muuten on, kannattaako lastenvaatteet myydä mielummin kirpparilla vai huutiksessa? Mulla olisi varmasti jo keväällä iso kasa pojan vaatteita (sisältäen paljon ns. kalliimpia vaatteita), joista pitäisi päästä eroon ja mielellään vähän rahaakin saada.

Aikaisemmin olen ottanut pöydän kirpparilta viikoksi ja ihan hyvin ovat kaupaksi menneet, mutta samalla myös paljon kadonnut taivaan tuuliin, joten mielelläni olisin vaikka päivän niitä itse myymässä.

Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
Wau että nousi tienestit sitten hunttiin :D
Mites se söpöin vaippa kisa?

en voittanut :kieh:

:( Toivottavasti ei jäänyt mun äänestä kiinni :whistle:

tiä häntä. mutta ei voi joka kerta voittaa :'(

Ei vai :o

Yhteistyössä