K
kmkm
Vieras
sua moittii ne jotka on kateellisia siitä ku niillä ittellä ei oo varaa jäädä kotiin. NOin pienelle paras paikka on vielä kotona jos kotihoitoon on mahdollisuus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää!;23002483:Kyllä täällä taas kiillotellaan sädekehää. "Ainoa oikea hyvä äiti hoitaa lapsen kotona 3 vuotiaaksi" Ja paskat sanon minä.
Onko se hyvä äiti kun menee ja läppäisee lastaan kun ei enää jaksa hankalaa uhmaa, mutta on "pakko" olla kotona kunnes lapsi 3v? Mulla kaverina tällainen esimerkki. Mutta kun avoimessa pk:ssa ja joka puolella, kuten täällä palstallakin, haaskalinnut oikein käyvät kimppuun jos uskallat sanoa meneväsi töihin aiemmin. Ei puhettakaan siihen että kannustettaisiin tunnistamaan omat voimavaransa. Rohkaistaisiin tekemään juuri niin kuin omalle perheelle ja omalle lapselle on paras.
Mä en muutenkaan tajua tätä hommaa. ÄITIEN luulisi olevan niitä kaikkein empaattisimpia ihmisiä, toisin näyttää olevan. Ei riitä ymmärrystä millekään muulle kuin sille, mitä mieltä minä itse olen. Jeesustellaan, kiusataan, haukutaan. Moni on tainnut jäädä itse sille hiekkalaatikkoasteelle. Mä en edes halua tietää mitä teidänkin lapsista tulee kun tuollaista esimerkkiä näytetään. Todella surullista.